Οι ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνια επιθυμούν να φορολογήσουν τα μηνύματα κειμένου(sms) για να αυξήσουν τα κεφάλαια για προγράμματα που φέρνουν συνδεσιμότητα σε υποβαθμισμένους κατοίκους.
Σύμφωνα με μια νέα προσαύξηση που προτάθηκε από την Επιτροπή Δημόσιων Επιχειρήσεων της Καλιφόρνια (CPUC) δεν θα αποτελούσε φόρο ανά κείμενο, αλλά μια μηνιαία αμοιβή βασισμένη σε έναν κυψελοειδή λογαριασμό που θα περιελάμβανε οποιεσδήποτε αμοιβές για υπηρεσίες κειμένου μηνυμάτων.
Οι περισσότεροι φορείς προσφέρουν μια κατ ‘αποκοπή προμήθεια για την αποστολή μηνυμάτων και ήδη χρεώνουν με παρόμοια χρέωση για άλλες υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο λογαριασμό – όπως τα τηλεφωνήματα.
Η ακριβής δομή του φόρου θα ποικίλει από φορέα σε φορέα.
Η Επιτροπή θα ψηφίσει για το μέτρο στις 10 Ιανουαρίου 2019 και αντιμετωπίζει ισχυρή αντίθεση από τις ομάδες του κλάδου όπως η CTIA, η οποία εκπροσωπεί την AT & T Mobility, την Sprint και την T-Mobile. (Η AT & T είναι η μητρική εταιρεία του CNN.)
Η πρόταση 52 σελίδων από την Επίτροπο της CPUC Carla J. Peterman καθορίζει τις λεπτομέρειες του σχεδίου και αναφέρει ότι ο προϋπολογισμός του Προγράμματος Δημόσιου Στόχου του κράτους αυξάνεται ενώ τα τέλη για την πλήρωσή του μειώνονται.
Επί του παρόντος, ο συντελεστής προσαύξησης είναι μικρότερος από 7%.