Κορονοϊός: Το μεταφορικό μέσο που θα περιορίσει τη μετάδοση του ιού
Το ποδήλατο μπορεί να μειώσει την εξάπλωση του κορονοϊού και οι χώρες που το υιοθετούν και παροτρύνουν τους πολίτες να το χρησιμοποιήσουν.Κορονοϊός: Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters υφίσταται μεταφορικό μέσο που μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στη μείωση μετάδοσης του κορονοϊού, σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Και δεν είναι άλλο από το ποδήλατο.
Μάλιστα αρκετές χώρες όπως η Βρετανία άρχισαν να ενθαρρύνουν τους πολίτες τους να αξιοποιήσουν τα ποδήλατα τους. Αυτό το μέτρο περιλαμβάνεται στο ταμείο έκτακτης ανάγκης 250 εκατ. λιρών (308 εκατ δολάρια) που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα.
Εξάλλου, στη Γαλλία, όπου φιλοξενείται ο πιο διάσημος αγώνας ποδηλάτων στον κόσμο, η κυβέρνηση σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατ ευρώ για την ανάπτυξη και την επιδότηση των δίκυκλων. Επίσης, στη Γαλλία και στη Βρετανία θα δημιουργηθούν περισσότερες προσωρινές λωρίδες αποκλειστικής μετακίνησης με ποδήλατα.
Από εκεί και πέρα στο Αμστερνταμ και σε πολλές πόλεις της Βόρειας Ευρώπης, υπάρχει ήδη η κατάλληλη υποδομή για την χρήση των ποδηλάτων.
Οι πολίτες προσπαθούν να αποφύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να τηρήσουν τις οδηγίες για κοινωνική απόσταση.
Αυξάνονται οι πωλήσεις ποδηλάτων, αλλά και… αυτοκινήτων
Από την αύξηση της χρήσης των ποδηλάτων ευνοούνται οι κατασκευαστές ποδηλάτων σε όλο τον κόσμο.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών ποδηλάτων γνωστής μάρκας αυξήθηκαν κατά 48% από το τέλος Φεβρουαρίου μέχρι τα μέσα Μαρτίου, ενώ στη Βρετανία σημείωσαν άνοδο 184% από τις αρχές Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος Απριλίου.
Η πανδημία προκάλεσε επίσης αύξηση των πωλήσεων ποδηλάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Επίσης, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εκτιμούν ότι η αποφυγή των μέσων μαζικής μεταφοράς θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων των αυτοκινήτων. Από την πιθανολογούμενη αύξηση θα μετριαστούν οι οικονομικές ζημίες που σημειωθήκαν κατά την διάρκεια της καραντίνας.
Οι πωλήσεις της Volkswagen στην Κίνα αυξήθηκαν πάνω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, λόγω των νέων αγοραστών που επιδιώκουν να αποφύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, δήλωσε ο Juergen Stackmann, υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ επιβατικών αυτοκινήτων στη μάρκα VW.