Πίτσες: Για να τα καταφέρει κανείς σε μια νέα επιχειρηματική προσπάθεια άλλες φορές χρειάζεται κόπο, άλλες τρόπο, άλλες τύχη, άλλες γνωριμίες και άλλες σκληρή δουλειά. Μερικές φορές μπορεί να χρειάζεται και όλα αυτά μαζί η συνδυασμό μερικών εξ αυτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτή είναι η «καυτή» Ρωσίδα νοσηλεύτρια – Της πρότειναν να διαφημίσει εσώρουχα (pics)
Στην ιστορία που θα σας αναφέρουμε ένα πιτσαδόρος αποδείχθηκε ιδιαίτερα πανούργος και δαιμόνιος.
Συγκεκριμένα οι υπεύθυνη της εφαρμογής delivery DoorDash συμφώνησε μαζί του ώστε να πουλάει τη πίτσα του, στη τιμή των 16 δολαρίων, ενώ η πίτσα στο κατάστημα έκανε 24 δολάρια. Τη διαφορά της τιμής την κάλυπτε στην πιτσαρία η εφαρμογή και παράλληλα θα γινόταν καλύτερη διαφήμιση ώστε η πίτσα να μαθευτεί.
Ο ιδιοκτήτης σκέφτηκε πως μπορεί να επωφεληθεί άμεσα με τον εξής πανέξυπνο, νόμιμο αλλά όχι και τόσο ηθικό τρόπο.
Μόλις ξεκίνησε η συνεργασία, αγόραζε καθημερινά πίτσες από την εφαρμογή και μετά τις μεταπωλούσε σε άλλους πελάτες. Φυσικά αυτό δεν κράτησε πολύ καιρό, καθώς οι υπεύθυνοι της εφαρμογής κατάλαβαν πως είναι αδύνατον κάποιος να τρώει τόσο μεγάλες ποσότητες από πίτσες κάθε μέρα και σταμάτησαν την συνεργασία, στο μεσοδιάστημα όμως ο πιτσαδόρος είχε βγάλει ένα αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό.