ΚΟΣΜΟΣ

Όσκαρ 2020: Τα «μυθικά» ποσά της πιο λαμπρής τελετής του σινεμά

Όσκαρ 2020: Πόσα εκατομμύρια δολάρια θα κοστίσει η απονομή και τι έσοδα περιμένουν οι διοργανωτές;

Όσκαρ 2020: Τα «μυθικά» ποσά της πιο λαμπρής τελετής του σινεμά
Συντάκτης: Αλέξανδρος Κωτάκης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Όσκαρ 2020: Ποσά που… ζαλίζουν! Πραγματικά απίστευτα είναι τα ποσά που «συνοδεύουν» τη μεγαλύτερη γιορτή του παγκόσμιου σινεμά. Η οποία δεν είναι άλλη από τα Όσκαρ. Αλήθεια πόσο θα κοστίσει η φετινή τελετή και σε τι έσοδα προσβλέπουν οι διοργανωτές;  

Πρώτα από όλα να αναφέρουμε ότι φετινή τελετή θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Κυριακή (στις 9 Φεβρουαρίου) και θα μεταδοθεί σε 225 χώρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ – Η ατζέντα της ημέρας (7/2)

Το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, το οποίο έχει τα δικαιώματα της τηλεοπτικής κάλυψης, στοχεύει σε άνοδο της τηλεθέασης σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.

Το ιστορικό χαμηλό είχε σημειωθεί το 2018μ, τότε που τη… σεμνή τελετή είχαν παρακολουθήσει μόνο 26,5 εκατομμύρια θεατές. Πάντως έναν χρόνο μετά, το 2019, είχε σημειωθεί άνοδος της τάξης των 12%, ήτοι 29,6 εκατομμύρια θεατές.

Οπως γίνεται εύκολα αντιληπτό το κόστος μιας τέτοιας λαμπερής εκδήλωσης είναι υπέρογκο. Κι όμως  17 διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων είναι αρκετά για να το καλύψουν.

Η έρευνα του Wallethub, αναφορικά με τα κόστη της τελετής των Όσκαρ, αναφέρει:

130 εκατομμύρια δολάρια: Το κέρδος στην οικονομία του Λος Άντζελες από τα Όσκαρ.

100+ εκατομμύρια δολάρια: Το κόστος της καμπάνιας προώθησης των υποψήφιων ταινιών.

2,6 εκατομμύρια δολάρια: Το  κόστος ενός τηλεοπτικού σποτ 30 δευτερολέπτων στη διάρκεια της μετάδοσης της τελετής απονομής των Όσκαρ. Ακούγονται πολλά, αλλά είναι λιγότερα από τα μισά του κόστους ενός σποτ στο Super Bowl.

149 εκατομμύρια δολάρια: Το μέσο κέρδος του ABC από τα διαφημιστικά σποτ στη διάρκεια των Όσκαρ.

10 εκατομμύρια δολάρια: Το κόστος της εμφάνισης στα Όσκαρ για μια πρωτοκλασάτη ηθοποιό. Για τη μέση προσκεκλημένη πέφτει στα 1,5 εκατομμύρια  και για μια πρωτοεμφανιζόμενη στα 266.000 δολάρια.

103.2200 δολάρια: Το κόστος της εισόδου για ένα ζευγάρι στο πάρτι του Vanity Fair, του πιο ακριβού after-party των Όσκαρ.

72.000 δολάρια: Το κόστος  μίας διαφήμισης στο εξώφυλλο του Hollywood Reporter την περίοδο των Όσκαρ.

400 δολάρια: Η καθαρή αξία κάθε χρυσού αγαλματιδίου, επικαλυμμένου με χρυσό 24 καρατίων.

15 εκατομμύρια δολάρια: Η μέση αύξηση στις εισπράξεις ενός φιλμ αν κερδίσει το Όσκαρ καλύτερης ταινίας.

24.700 δολάρια: Η αξία του κόκκινου χαλιού των 1.533 τ.μ. έξω από το Dolby Theater.

Κάντε follow στο Sportime

Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook

Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram

Exit mobile version