Την ώρα που οι φυσικοί πόροι για διάφορες πηγές ενέργειας στερεύουν και ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει εκτοξεύσει τα κόστη σε πετρέλαια, βενζίνες και φυσικό αέριο η Τουρκία ισχυρίζεται ότι θα κάνει τη διαφορά!
Σύμφωνα με τη «milliyet.com.tr» στην Τουρκία λένε ότι βρήκαν φυσικό αέριο που θα καλύπτει τις ανάγκες όλης της χώρας.
Ο Διευθυντής Ανάπτυξης του Πεδίου Αερίου Sakarya, Tolga Demir, ενημέρωσε ότι οι αγωγοί φυσικού αερίου που θα μεταφέρουν το φυσικό αέριο της Μαύρης Θάλασσας (το 75% της αποστολής έχει ολοκληρωθεί στο λιμάνι του Φυλίου), θα αρχίσουν να τοποθετούνται στην επιφάνεια στις αρχές Ιουνίου.
Υποδεικνύοντας την εγκατάσταση διαχωρισμού από την οποία προέρχεται το αέριο για την πρώτη διεργασία στο μοντέλο, ο Demir ενημέρωσε ότι μετά τη διαδικασία εδώ, ο θάλαμος θα μεταφερθεί στην εγκατάσταση ξήρανσης και θα δοθεί στη γραμμή BOTAŞ για δημόσια χρήση. Ο Ντεμίρ δήλωσε ότι η εγκατάσταση, η οποία δήλωσε ότι θα έχει όγκο 10 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων σε πρώτη φάση, θα αναπτυχθεί στις επόμενες φάσεις και θα τη μετατρέψει σε μια εγκατάσταση που θα καλύψει τις ανάγκες όλης της Τουρκίας.
Τουρκία: «Οι κατασκευές συνεχίζονται όπως τις σχεδιάσαμε»
Δηλώνοντας ότι έχουν ολοκληρώσει τα έργα υποδομής στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Φυσικού Αερίου Φυλίου, όπου θα γίνει η επεξεργασία του φυσικού αερίου, ο Ντεμίρ είπε: «Ξεκινήσαμε τις διαδικασίες κατασκευής της ανωδομής. Ξεκίνησαν οι σωληνογέφυρες μας. Εκτός αυτού, αρχίσαμε να χτίζουμε τα κύρια κτίρια ελέγχου και τα κτίρια με διαφορετικές δεξαμενές. Τους επόμενους μήνες θα ετοιμάσουμε όλες τις εγκαταστάσεις μας φέρνοντας τα υλικά που θα έρθουν από το εξωτερικό. Το πρώτο τρίμηνο θα γίνει μια εγκατάσταση που θα επεξεργάζεται το φυσικό αέριο και θα είναι διαθέσιμη στους ανθρώπους μας. Συνολικά βρισκόμαστε στο πρώτο τρίμηνο και η κατασκευή μας είναι γύρω στο 35-40 τοις εκατό. Δεν βλέπουμε πλέον κανένα εμπόδιο να σταθεί εμπόδιο σε αυτό. Όλες οι κατασκευές συνεχίζονται όπως είχαμε προγραμματίσει», είπε.
Ο Ντεμίρ δήλωσε ότι έσκαψαν τα πηγάδια από τον πυθμένα της θάλασσας και συνέχισαν αυτή τη διαδικασία, «Έχουμε τελειώσει 6 πηγάδια και θα σκάψουμε άλλα 4. Αυτό το κάνουμε με το Fatih Drilling Ship. Θα κάνουμε την υποολοκλήρωση αυτών με το Kanuni Drilling Ship. Τέλος, ο Yavuz, αφού τα τελειώσει, θα ακολουθήσει τον Kanuni ένα-ένα πίσω του και θα κατεβάσει τις κορυφαίες συμπληρώσεις και τις βαλβίδες κεφαλής. Αυτό είναι το έργο των τριών πλοίων μας. Αφού προετοιμάσουμε τα φρεάτια, θα συνδέσουμε τις βαλβίδες των φρεατίων σε έναν κύριο θάλαμο διανομής. Θα φέρουμε αυτή τη δεξαμενή διανομής στη γη μέσω ενός σωλήνα», είπε.
«Αρχίζουμε την τοποθέτηση των σωλήνων στις αρχές Ιουνίου»
Σημειώνοντας ότι αυτό που κάνουν τώρα είναι να προετοιμάσουν τη διαδρομή του αγωγού την ίδια στιγμή που προετοιμάζονται τα φρεάτια στον βυθό της θάλασσας, ο Ντεμίρ είπε: «Έχουμε κατασκευαστική εργασία για τη διαδρομή, η οποία ξεκινά από περίπου 2 χιλιάδες μέτρα στον βυθό της θάλασσας. και φτάνει στην επιφάνεια. Επίσης θα έχει ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό μέχρι τις αρχές Ιουνίου. Αρχές Ιουνίου ξεκινάμε την τοποθέτηση των σωλήνων. Προς το τέλος του έτους, θα συνδέσουμε όλους τους ταμιευτήρες διανομής και θα παραδώσουμε αέριο της Μαύρης Θάλασσας σε αυτήν την εγκατάσταση το πρώτο τρίμηνο», είπε.
«Το έργο πάει πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο»
Ο Ντεμίρ δήλωσε ότι αν και δήλωσε ότι το έργο ήταν πολύ δύσκολο, πήγε αρκετά γρήγορα σε σύγκριση με τα παγκόσμια πρότυπα και είπε, «Παρόλα αυτά, μπορώ να πω ότι το έργο προχωρά λίγο πιο γρήγορα από το αναμενόμενο με την προσπάθεια όλων των ανθρώπων, και των δύο. οι υπεργολάβοι μας και οι υπάλληλοι του ΤΠΑΟ».
Αυτός είναι ο νέος Ντάφυ του Survivor
Καιρός: Επιδείνωση με βροχές και καταιγίδες!
Αλάσκα: «Συναγερμός» με μυστήρια σύννεφα – Οι πιθανές ερμηνείες (vid)
Η πλατφόρμα του ΑΝΤ1 αλλάζει τα δεδομένα – Ποιες σειρές και ταινίες φέρνει