Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις συνεχίστηκαν σήμερα, Σάββατο 11 Ιουνίου για τους υποψηφίους των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) στα μαθήματα της Υγιεινής, του Προγραμματισμού Υπολογιστών, τις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΑΟΔ) και τα Στοιχεία Μηχανών.
O όμιλος Φροντιστηρίων Πουκαμισάς είναι εδώ για να σας εξηγήσει τις απαντήσεις στα θέματα που κλήθηκαν να απαντήσουν οι μαθητές.
Προγραμματισμός Υπολογιστών:
Τα θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών κρίνονται αναμενόμενα με 2 ερωτήματα τα οποία θα μπορούσαν να δυσκολέψουν τους υποψηφίους. Ένας καλά διαβασμένος υποψήφιος θα μπορούσε να ανταποκριθεί στο σύνολο του διαγωνίσματος.
Στο Θέμα Α οι ερωτήσεις Σωστού Λάθους και Αντιστοίχισης δεν δυσκόλεψαν τους υποψηφίους.
Από το Θέμα Β, μόνο ένα υποερώτημα μπορούσε να τους προβληματίσει.
Στο Θέμα Γ οι υποψήφιοι έπρεπε να υπολογίσουν να χρέωση που ήταν κλιμακωτή και μπορεί αυτό να τους προβλημάτισε.
Και στο Θέμα Δ, είχε κάποιο βαθμό δυσκολία, γιατί οι υποψήφιοι έπρεπε να δημιουργήσουν ένα αρχείο με συγκεκριμένη δομή.
Στοιχεία Μηχανών
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη φετινή χρονιά τα θέματα ήταν αναμενόμενα, διότι εμπεριέχοντο στην ύλη η οποία είχε αφαιρεθεί λόγω κορονοϊού τα 2 προηγούμενα χρόνια.
Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και ένας μαθητής ο οποίος ήταν πολύ καλά προετοιμασμένος όλη τη χρονιά θα μπορούσε να προσεγγίσει το άριστα.
Η δομή των Θεμάτων είναι η κλασική, όπως και τα προηγούμενα χρόνια.
Δηλαδή στο Θέμα Α υπήρχε Αντιστοίχιση με εικόνα και Σωστό – Λάθος. Στο Β Θέμα υπήρχαν 3 ερωτήσεις ανάπτυξης, στο Θέμα Γ 2 ασκήσεις και στο Θέμα Δ 2 ασκήσεις.
Υγιεινή
Θέματα βατά, αρκετές ερωτήσεις από τα κεφάλαια της ύλης, η οποία είχε αφαιρεθεί λόγω κορονοϊού τα 2 προηγούμενα χρόνια. Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να προσεγγίσει το άριστα.
https://youtu.be/YiOvMf4Tg-k
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης
Τα θέματα κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της ύλης και ο καλά προετοιμασμένος μπορεί να αγγίξει υψηλή βαθμολογία.
Στην Ομάδα Α τα θέματα Σωστού Λάθους και Πολλαπλής Επιλογής ήταν απλά προτάσεις του σχολικού χωρίς ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας.
Στην ομάδα Β, υπήρχε ένα θέμα θεωρίας που απαιτούσε, ωστόσο, κριτική σκέψη του μαθητή.
Στην ομάδα Γ υπήρχαν 2 θέματα θεωρίας και ήταν απλά θέμα διαβάσματος του μαθητή.
Στην Ομάδα Δ υπήρχε μία αναμενόμενη άσκηση, βέβαια, στο Δ3, έτσι όπως είναι διατυπωμένη η εκφώνηση δημιουργεί αμφιβολία αν ζητά τα μηχανήματα του Φεβρουαρίου ή του Μαρτίου.