Ποιες είναι οι 4 ταινίες όπου παίζουν μαζί ο Ορέστης Μακρής και η Γεωργία Βασιλειάδου
Τέσσερις ταινίες ένωσαν τον Ορέστη Μακρή και τη Γεωργία Βασιλειάδου στον ελληνικό κινηματογράφο, χαρίζοντας στο κοινό αξεπέραστες κωμικές σκηνές.
Ο ελληνικός κινηματογράφος της δεκαετίας του ’50 και του ’60 γέμισε από ηθοποιούς που άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στο κοινό. Ανάμεσά τους, δύο μορφές ξεχώρισαν για το αμίμητο ύφος και τη χαρακτηριστική τους ερμηνεία: ο Ορέστης Μακρής και η Γεωργία Βασιλειάδου. Παρότι ο καθένας είχε τη δική του διαδρομή, σε τέσσερις ταινίες συναντήθηκαν, δημιουργώντας αξέχαστες στιγμές στον ελληνικό κινηματογράφο.
Η πρώτη τους συνεργασία ήρθε το 1958 με την ταινία Η θεία απ’ το Σικάγο. Ο Ορέστης Μακρής ενσαρκώνει τον αυστηρό και συντηρητικό πατέρα μιας οικογένειας, ενώ η Γεωργία Βασιλειάδου εμφανίζεται ως η ζωηρή θεία από την Αμερική, που έρχεται να αλλάξει τα πάντα με τις προοδευτικές της απόψεις. Ο συνδυασμός των δύο χαρακτήρων δημιουργεί κωμικές συγκρούσεις που έμειναν αξέχαστες στο κοινό.
Το 1957, έναν χρόνο πριν, είχαν εμφανιστεί μαζί στην ταινία Το αμαξάκι. Σε αυτήν, ο Ορέστης Μακρής υποδύεται έναν τίμιο αλλά φτωχό αμαξά, ενώ η Βασιλειάδου αναλαμβάνει τον ρόλο μιας γυναίκας με δυναμική προσωπικότητα. Το φιλμ αποτελεί ένα κοινωνικό σχόλιο για τις αλλαγές που έρχονταν στην ελληνική κοινωνία με την εισβολή των ταξί, που απειλούσαν τα παραδοσιακά αμαξάκια της Αθήνας.
Το 1952 ήρθε μια από τις πιο χαρακτηριστικές τους συνεργασίες στην ταινία Ο γρουσούζης. Ο Μακρής, στον ρόλο ενός ανθρώπου που φέρνει ατυχία όπου κι αν πάει, συναντά την ιδιαίτερη και γεμάτη ενέργεια Βασιλειάδου. Η αλληλεπίδρασή τους δίνει αμέτρητες αστείες σκηνές, ενώ η ταινία αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι προλήψεις και η δεισιδαιμονία επηρεάζουν τις ανθρώπινες σχέσεις.
Η τελευταία τους συνεργασία ήρθε το 1958 με την Η κυρά μας η μαμή. Ο Ορέστης Μακρής υποδύεται τον αυστηρό γιατρό που έρχεται σε σύγκρουση με τη μαμή ενός χωριού, την οποία ενσαρκώνει η Βασιλειάδου. Η ταινία εκτός από την κωμική της πλευρά θίγει και το χάσμα μεταξύ της επιστήμης και της παράδοσης, μια συζήτηση που απασχολούσε την ελληνική κοινωνία εκείνη την περίοδο.