ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Αμερικανικές Εκλογές 2020: Ο Mark Zuckerberg φοβάται αναταραχές μετά τις εκλογές

Ο επικεφαλής του Facebook Mark Zuckerberg προειδοποίησε την Πέμπτη για το ενδεχόμενο εμφύλιων αναταραχών, καθώς η καταμέτρηση ψήφων στις ΗΠΑ θα αποτελέσει «δοκιμασία» για τους πολίτες το κοινωνικό δίκτυο. Ο Ζούκερμπεργκ εξέφρασε την ανησυχία του αναφορικά με την παραπληροφόρηση και την καταστολή των ψηφοφόρων και ελπίζει να μην γίνει το ίδιο που έγινε πριν απο...

Συντάκτης: kpetropoulos Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ο επικεφαλής του Facebook Mark Zuckerberg προειδοποίησε την Πέμπτη για το ενδεχόμενο εμφύλιων αναταραχών, καθώς η καταμέτρηση ψήφων στις ΗΠΑ θα αποτελέσει «δοκιμασία» για τους πολίτες το κοινωνικό δίκτυο.

Ο Ζούκερμπεργκ εξέφρασε την ανησυχία του αναφορικά με την παραπληροφόρηση και την καταστολή των ψηφοφόρων και ελπίζει να μην γίνει το ίδιο που έγινε πριν απο 4 χρόνια στα social media.

 

«Ανησυχώ πως υπάρχει κίνδυνος να ξεσπάσουν ταραχές σε όλη τη χώρα, καθώς το έθνος μας είναι βαθιά διχασμένο και τα εκλογικά αποτελέσματα ενδέχεται να χρειαστούν ημέρες ή ακόμη και εβδομάδες προτού οριστικοποιηθούν», τόνισε ο Ζάκερμπεργκ κατά τη διάρκεια διάσκεψης με αναλυτές για τα αποτελέσματα χρήσεως τριμήνου της εταιρείας του.

 

“Δεδομένου αυτού, εταιρείες όπως η δική μας πρέπει να προχωρήσουν πολύ πέρα ​​από αυτό που έχουμε κάνει στο παρελθόν.”

 

Η σύγχυση στις αρχές αυτής της εβδομάδας σχετικά με τις πολιτικές διαφημίσεις στο Facebook αμαύρωσε την έναρξη μιας υποτιθέμενης περιόδου “ανακωχής” πριν από τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ στις 3 Νοεμβρίου.

 

Ανταγωνιστικά κόμματα παραπονέθηκαν ότι το Facebook υπονόμευε τις προσπάθειες της εκστρατείας τους, αφού προέκυψαν σφάλματα γύρω από την απαγόρευση της δημοσίευσης νέων πληρωμένων πολιτικών διαφημίσεων την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Εκλογών.

 

“Διερευνούμε τα ζητήματα ορισμένων διαφημίσεων που έχουν τεθεί σε παύση εσφαλμένα και ορισμένοι διαφημιζόμενοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις αλλαγές στις καμπάνιες τους”, δήλωσε ο διαχειριστής προϊόντων του Facebook, Rob Leathern, σε tweet που έκανε την Τρίτη όταν και ξεκίνησε η απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων.

 

Οι πολιτικοί εκδότες διαφημίσεων μπορούν να παρακάμψουν την απαγόρευση φορτώνοντας τις διαφημίσεις στο Facebook πριν από την προθεσμία και στη συνέχεια τις διαδίδοντας σε ένα ευρύτερο κοινό αργότερα.

 

Το Facebook με έδρα την Καλιφόρνια έχει καταστήσει αυστηρότερους τους κανόνες του σχετικά με τις Πολιτικές διαφημίσεις πριν από τις εκλογές του 2020 και με άλλους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης αποπειρών υπονόμευσης της εκλογικής διαδικασίας.

 

«Η επόμενη εβδομάδα θα αποτελέσει δοκιμασία για το Facebook», αναγνώρισε, σημειώνοντας πως η εταιρεία του άντλησε μαθήματα από το 2016, όταν είχαν γίνει μαζικές εκστρατείες παραπληροφόρησης, ορισμένες από τις οποίες ήταν όπως είπε καθοδηγούμενες από τη Ρωσία.

 

Η απαγόρευση των νέων πολιτικών διαφημίσεων τις τελευταίες επτά ημέρες προεκλογικής εκστρατείας σημαδεύτηκε πάντως από σύγχυση, με το Facebook να κατηγορείται πως επέτρεψε να αναρτηθούν διαφημίσεις της εκστρατείας του Τραμπ.

 

Τέλος σημείωσε: “θα συνεχίσουμε να προβλέπουμε τις νέες απειλές και να αγωνιζόμαστε για την προστασία της ακεραιότητας της δημοκρατικής διαδικασίας και του δικαιώματος των ανθρώπων να κάνουν τις φωνές τους να ακούγονται σε όλο τον κόσμο”

Με πληροφορίες απο το ΑΠΕ

Exit mobile version