Κόμμα ΝΙΚΗ: Το μεγάλο πάζλ της φθηνής και ενορχηστρωμένης προπαγάνδας εναντίον του κόμματος ΝΙΚΗ έρχεται να συμπληρώσει ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης για τα τρέχοντα πολιτικά θέματα, που παρουσιάζεται το Σάββατο (3/6) από την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».
Έως τώρα, ο Κ.Μητσοτάκης όντας επηρεασμένος από την έκρηξη αλαζονείας που του δημιούργησε η ευρεία εκλογική νίκη του, απέφευγε επιμελώς να αναφερθεί ονομαστικά στο κόμμα ΝΙΚΗ και προτιμούσε να κάνει μερικά έμμεσα υποτιμητικά σχόλια.
Φαίνεται όμως ότι η – συνεχώς ανοδική – πορεία της ΝΙΚΗΣ προκαλεί τόση δυσαρέσκεια στην Πειραιώς, που ανάγκασε ακόμα και τον Κ.Μητσοτάκη να εγκαταλείψει τον «λουδοβικισμό» του και να μπει κι εκείνος επίσημα στον «χορό» της λάσπης εναντίον του κόμματος ΝΙΚΗ.
Στη συνέντευξη του «Πρώτου Θέματος», ο δημοσιογράφος διατυπώνει ένα εντελώς προβοκατόρικο ερώτημα, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της συστημικής προπαγάνδας που επιστρατεύεται εναντίον της ΝΙΚΗΣ και αναπαράγεται από όλα τα φιλοκυβερνητικά Μέσα (και όχι μόνο). Ουσιαστικά δεν πρόκειται περί δημοσιογραφικής ερώτησης, άλλα για στρατευμένη τοποθέτηση με μεταμφίεση ερώτησης, που λειτουργεί ως τέλεια «πάσα» για να ξεδιπλώσει το αφήγημά του ο Κ.Μητσοτάκης.
Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος ρωτά τον κ. Μητσοτάκη: «Συμμερίζεστε την άποψη ότι το νεοπαγές σχήμα Νίκη που χτυπάει με αξιώσεις την πόρτα της Βουλής αποτελεί εκπλήρωση της προφητείας για «σοβαρή Χρυσή Αυγή»; Όπως πολλοί λένε, τα πρόσωπα που την απαρτίζουν δεν θυμίζουν τους μαχαιροβγάλτες που είδαμε τα προηγούμενα χρόνια να τρομοκρατούν τις γειτονιές, άλλα οι θέσεις τους δεν απέχουν πολύ από τον ‘’ταλιμπανισμό’’ αλά γκρέκα».
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Η ΝΙΚΗ δεν είναι «σχήμα», ούτε «μόρφωμα», ούτε «απόκομμα», ούτε «υποκομματίδιο», ούτε κανένας από αυτούς τους άθλιους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούνται σκοπίμως για να δημιουργήσουν τεχνητές εντυπώσεις. Η ΝΙΚΗ είναι ένα δημοκρατικό πατριωτικό κόμμα που ακολούθησε όλες τις νόμιμες διαδικασίες που προβλέπονται από το ελληνικό Σύνταγμα, εκτέθηκε στην κρίση του ελληνικού λαού και την ψήφισαν 172.000 συμπολίτες μας.
Δεν μπορεί ο κάθε δημοσιογράφος να συμπεριφέρεται ως ανώτερος από το Σύνταγμα, και να κρίνει αυθαίρετα τι είναι κόμμα και τι δεν είναι. Αυτοί που εμφανίζονται ως «υπερασπιστές» της δημοκρατίας επινοώντας ανύπαρκτους κινδύνους και κυνηγώντας «χίμαιρες», είναι εκείνοι που τελικά εκχυδαΐζουν συνεχώς τη δημοκρατία, μη σεβόμενοι την ετυμηγορία του ελληνικού λαού.
Τι απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Τις ανεκδιήγητες εκφράσεις για «σοβαρή Χρυσή Αυγή» και «ταλιμπανισμό αλά γκρέκα», θα τις συνδέσουμε με την απάντηση του κ. Μητσοτάκη, γιατί έτσι κι αλλιώς η ερώτηση του δημοσιογράφου λειτουργεί έτσι ώστε να πηγαίνει «πακέτο» με την απάντηση του πολιτικού. Δύο δόσεις λάσπης, συγκεντρωμένες σε μία.
Ο κ. Μητσοτάκης απάντησε λοιπόν:
Οι θέσεις που εκφράζει (σ.σ. η ΝΙΚΗ) είναι πράγματι σκοταδιστικές και μας γυρνούν σε άλλες εποχές. Παράλληλα, εργαλειοποιεί ωμά το θρησκευτικό συναίσθημα προκειμένου να υπηρετήσει άλλες, κρυφές πολιτικές ατζέντες. Πρέπει να λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη τη δημόσια δήλωση του Αρχιεπισκόπου. Είναι μια πολύ σοβαρή τοποθέτηση και λέει ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να εμπλέκονται η Εκκλησία και το θρησκευτικό συναίσθημα στην πολιτική. Κάποιοι πρέπει να σταματήσουν να παίζουν ανορθόδοξα παιχνίδια στο όνομα της Ορθοδοξίας.
Άραγε, πού ακριβώς εντόπισε «σκοταδιστικές θέσεις» ο κ. Μητσοτάκης; Η ΝΙΚΗ απαρτίζεται από συνειδητούς χριστιανούς που ως πολιτικά όντα υπερασπίζονται τις αξίες και τα ιδανικά που τους εμπνέουν. Αυτό κάνει και ο κάθε άνθρωπος που πολιτεύεται. Ο κ. Μητσοτάκης μπορεί να έχει ως προσωπικές του «αξίες», τον ακραίο καπιταλισμό και τον νεοφιλελευθερισμό, όμως οι άνθρωποι της ΝΙΚΗΣ εμπνέονται από τη διδασκαλία του Ευαγγελίου και την ιστορική παρακαταθήκη της πατρίδας μας.
Ας μας πει ευθέως λοιπόν ο κ. Μητσοτάκης αν βρίσκει… «σκοταδιστικό» και «αναχρονιστικό» το Ευαγγέλιο. Ας μας πει αν θεωρεί «ξεπερασμένη» την ανάδειξη των ένδοξων προγόνων μας, μέσω της φωνής ενός πολιτικού κόμματος. Για να ξέρει και ο λαός με ποιους έχει να κάνει, ενόψει των εκλογών του Ιουνίου.
Προς το παρόν, η μόνη πολιτική που θύμισε «άλλες εποχές» ήταν η συνταγή «μεσαίωνα» που χρησιμοποίησε ο κ. Μητσοτάκης με τα αυστηρά lockdown και τους ασφυκτικούς περιορισμούς που δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα. «Άλλες εποχές» θύμισε επίσης και η στοχοποίηση πολιτών τον καιρό της πανδημίας, η ένταξή τους σε απαξιωτικές «κατηγορίες ανθρώπων», τα προνόμια «κανονικότητας», τα εκβιαστικά πρόστιμα και οι υποχρεωτικότητες που παραβίαζαν ανθρώπινα δικαιώματα.
Ποιες είναι οι «κρυφές πολιτικές ατζέντες» για τις οποίες μιλά ο κ. Μητσοτάκης; Λάσπη στον ανεμιστήρα κι εδώ, αφού χρησιμοποιεί έναν υπαινιγμό χωρίς την παραμικρή στοιχειοθέτηση, απλά για να καλλιεργήσει ένα τεχνητό κλίμα καχυποψίας.
Όσον αφορά τη δήλωση του Αρχιεπισκόπου, ο κ. Μητσοτάκης την ερμηνεύει έτσι όπως συμφέρει το αφήγημά του. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στη δήλωση του δεν «φωτογραφίζει» κάποιο συγκεκριμένο κόμμα, άλλα αναφέρεται στους πάσης φύσεως χριστέμπορους που κινούνται στον χώρο της πολιτικής, όποιοι και αν είναι αυτοί, σε όποιο κόμμα και αν ανήκουν.
Αν ο κ. Μητσοτάκης βρίσκει «σκοταδιστές» τους ανθρώπους της ΝΙΚΗΣ, αυτό σημαίνει πως θεωρεί «σκοταδιστική» και την Εκκλησία γενικότερα, αφού η ορθόδοξη πίστη βασίζεται σε ένα ενιαίο πλαίσιο δογμάτων και μια κοσμοθεώρηση που είναι κοινή σε κλήρο και λαό.
Και αν ο κ. Μητσοτάκης δεν εμπλέκεται στο θρησκευτικό συναίσθημα του λαού ως πολιτικός, όπως κατηγορεί τη ΝΙΚΗ ότι κάνει, τότε μάλλον… τυχαίο θα ήταν πως αποφάσισε να πάει άρον – άρον στο Άγιο Όρος, λίγο μετά τις εκλογές του Μαΐου.
Όσον αφορά τα περί «σοβαρής Χρυσής Αυγής» και «ταλιμπανισμού», πρόκειται για χυδαίες κακοήθειες που όπως αναφέρεται και σε σχετικό ΔΤ της ΝΙΚΗΣ «με ανήθικο τρόπο ταυτίζουν το θύμα με τον θύτη… Οι Ταλιμπάν προκάλεσαν φρικώδη εγκλήματα κατά των Χριστιανών σχεδόν σε όλες τις ηπείρους της γης. Το λεκτικό τους εφεύρημα είναι τόσο προσβλητικό όσο το να αποκαλούσαν τους Ιουδαίους ‘’εβραιοναζί’’. Μήπως θα πρέπει να διερωτηθούν για την χριστιανοφοβία τους;»
Ας σταματήσουν λοιπόν να συνδέουν βλακωδώς δυο εντελώς άσχετες έννοιες. Τι σχέση μπορεί να έχει η Ορθοδοξία της αγάπης, της συγχώρεσης, της ειρήνης, της πραότητας, της αγαθότητας, με την εγκληματική δράση κάποιας μουσουλμανικής σέκτας;
Αν ο εν λόγω δημοσιογράφος ζούσε σε κάποια μουσουλμανική χώρα που υπήρχαν Ταλιμπάν, θα τολμούσε να εκφράσει κάποιον ανάλογο χαρακτηρισμό; Αυτή είναι η τεράστια διαφορά. Εδώ λέει τέτοιες ανοησίες με την άνεση του, γιατί η επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθοδοξία, και στο χριστιανοδημοκρατικό ιδεώδες επικρατεί ανοχή, συγχώρεση και σεβασμός στη διαφορετική άποψη, όμως κάποιοι πλέον έχουν φτάσει σε επίπεδο αποθράσυνσης.
Τι άλλο τους ενοχλεί από τη ΝΙΚΗ; Ότι μιλούν για τη Ρωμιοσύνη; Μα γι’ αυτή μίλησε και ο Μίκης Θεοδωράκης, όπως και ο Γιάννης Ρίτσος. Μήπως ήταν «σκοταδιστές» κι εκείνοι; Ή μήπως ήταν «ακροδεξιοί»;
Η έμμεση ταύτιση της ΝΙΚΗΣ με τη Χρυσή Αυγή, είναι βέβαια το άκρον άωτον της χυδαιότητας σε όλη αυτή την εκστρατεία συκοφαντιών. Είναι μια κακοήθεια που στερείται κάθε επιχειρήματος.
Τη ΝΙΚΗ απαρτίζουν φιλειρηνικοί χριστιανοί που ασπάζονται πλήρως τις δημοκρατικές αξίες. Πουθενά δεν προωθούν τη βία, το μίσος, τον διχασμό, τον ολοκληρωτισμό. Αντιθέτως εμπνέονται από την Ορθόδοξη διδασκαλία που εκφράζει τα ακριβώς αντίθετα: Τον σεβασμό στον συνάνθρωπο, την αγάπη, την αδελφοσύνη, το ταπεινό φρόνημα, την υπεράσπιση της Δημοκρατίας ως το πολίτευμα που σέβεται περισσότερο την ελευθερία και το αυτεξούσιο του ανθρώπου, ως εικόνα Θεού που είναι.
Άρα λοιπόν όλες αυτές οι κακοήθεις επιθέσεις είναι εντελώς αβάσιμες, αστήρικτες και κατασκευασμένες προκειμένου να διαμορφώσουν ένα τεχνητό κλίμα που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Και όσο περισσότερο εκτίθενται με τα θλιβερά τους επιχειρήματα και τις άδικες επιθέσεις τους, τόσο ο κόσμος συσπειρώνεται γύρω από το δίκαιο.