Έχετε σκεφτεί ποτέ, ότι οι αναρτήσεις μας στα social media επηρεάζονται άμεσα από το πώς διαμορφώνεται η ψυχική μας διάθεση από τις καιρικές συνθήκες; Σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη, όταν ο καιρός είναι καλός οι αναρτήσεις μας είναι πιο χαρούμενες, ενώ αντίθετα σε περιόδους κακοκαιρίας είναι αρνητικά φορτισμένες.
Η ανάλυση που πραγματοποιήθηκε σε 2,4 δισεκατομμύρια αναρτήσεις στο Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια στο Twitter μεταξύ των ετών 2009-2016, είχε ως κύριο εργαλείο της, ένα ειδικό λογισμικό που ταξινομεί τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές ανάλογα με τις χρησιμοποιούμενες λέξεις.
Δείτε όλο το άρθρο www.rise.gr