ENGINE POWER

Τεχνολογία Formula 1: Η Mercedes τα παίζει όλα μετά την αναβάθμιση του W15

Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: η Mercedes πιστεύει ότι έχει βρει επιτέλους την σωστή κατεύθυνση ώστε να αναπτύξει την απόδοση της
Τεχνολογία Formula 1: Η Mercedes τα παίζει όλα μετά την αναβάθμιση του W15

Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: Πολλές από τις αλλαγές που έκανε η Mercedes στο W15 στο Μαϊάμι δεν ήταν ορατές – σύμφωνα με τον Toto Wolff, εργάζονται “με πλήρη ταχύτητα” για περαιτέρω ενημερώσεις

Μετά από μια σειρά πειραμάτων στους πρώτους αγώνες της σεζόν, η Mercedes πιστεύει ότι έχει βρει επιτέλους μια κατεύθυνση να ακολουθήσει προκειμένου να αναπτύξει ένα πακέτο που είναι γρήγορο τόσο σε στροφές υψηλής ταχύτητας, αλλά και σε δεν χάνει την απόδοση στα αργά τμήματα.

technologia-formula-1-i-mercedes-ta-pezi-ola-meta-tin-anavathmisi-tou-w15

Το αφεντικό της ομάδας Toto Wolff περιγράφει τους τελευταίους μήνες ως μια «επώδυνη καμπύλη μάθησης», αλλά τονίζει ότι τα πράγματα πάνε καλά, καθώς λέει ότι το εργοστάσιο εργάζεται τώρα σκληρά σε μια σειρά από εξελίξεις που θα φέρουν την ομάδα πιο κοντά στο μπροστινό μέρος του grid πρέπει.

«Το γραφείο σχεδιασμού είναι «all in» και η παραγωγή και οι λειτουργίες είναι σε πλήρη εξέλιξη», αποκαλύπτει, τονίζοντας: «Η αγωνιστική ομάδα έχει κάνει καλή δουλειά, οπότε όλα τα εργοστάσια είναι πραγματικά στην έκτη ταχύτητα για να μπουν τα πράγματα στο αυτοκίνητο. από το οποίο πιστεύουμε ότι μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο».

technologia-formula-1-i-mercedes-ta-pezi-ola-meta-tin-anavathmisi-tou-w15

Η Mercedes έφερε ένα νέο κάτω αμάξωμα στο Μαϊάμι

Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: Η πλειονότητα των αλλαγών για το Μαϊάμι έγιναν αόρατα, καθώς το σχήμα του κάτω αμαξώματος αναδιαμορφώθηκε για να αυξήσει την τοπική κάθετη δύναμη στο μπροστινό μέρος και να αλλάξει την κατανομή της ροής προς τα πίσω και τον διαχύτη.

Αυτές οι αλλαγές μπορεί να μην είναι ορατές, αλλά είναι ξεκάθαρο πώς επηρέασαν τη σχεδίαση με το “άκρο-φτερό”, καθώς το μπροστινό τμήμα είναι πλέον πιο επιθετικά καμπυλωμένο και διαθέτει πέντε αντηρίδες αντί για δύο κατά μήκος του

technologia-formula-1-i-mercedes-ta-pezi-ola-meta-tin-anavathmisi-tou-w15

Άμεση σύγκριση: Πάνω είναι η αναθεωρημένη μπροστινή πτέρυγα του Μαϊάμι

Οι ίδιοι οι αντηρίδες είναι επίσης πιο καθορισμένες από τους προκατόχους τους, καθώς σχηματίζουν περισσότερο ένα προφίλ σε σχήμα πετάλου που οδηγεί μακριά από το πίσω άκρο αντί να καταλήγει σε αυτό. Εκτός από τις αλλαγές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, η Mercedes διέθετε επίσης κάποια εξαρτήματα ειδικά για την πίστα στο Μαϊάμι. Αυτό περιελάμβανε ένα προαιρετικό πτερύγιο στο μπροστινό φτερό με κοντύτερη χορδή για τη βελτίωση της ισορροπίας του αυτοκινήτου μπροστά-πίσω.

Για να βελτιώσει την ψύξη του κινητήρα και των βοηθητικών εξαρτημάτων, η ομάδα χρησιμοποίησε επίσης μια αναθεωρημένη διάταξη ψύξης, αντικαθιστώντας το πλαίσιο με περσίδες του καλύμματος κινητήρα με μια λύση με μεγαλύτερες και περισσότερες περσίδες.

technologia-formula-1-i-mercedes-ta-pezi-ola-meta-tin-anavathmisi-tou-w15

Τεχνολογία Formula 1 MercedesΗ Red Bull συνεχίζει να εξοικονομεί βάρος

Η Red Bull εν τω μεταξύ έκανε μια πολύ μικρή αλλαγή λεπτομέρειας στο “Edge Wing” της για το Grand Prix του Μαϊάμι. Ένα από τα στηρίγματα αφαιρέθηκε για εξοικονόμηση βάρους, καθώς τα υπόλοιπα στηρίγματα παρέχουν αρκετή στήριξη υπό φορτίο.

Αν και δεν υπάρχουν πολλά να δούμε από τους Bulls στο μέτωπο της ενημέρωσης, εξακολουθεί να είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς χειρίστηκε η ομάδα τη ρύθμιση ψύξης από την αρχή της σεζόν, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο διαφορετική είναι η διάταξη από το υπόλοιπο πεδίο διαφέρει.

technologia-formula-1-i-mercedes-ta-pezi-ola-meta-tin-anavathmisi-tou-w15

Έτσι άλλαξε πρόσφατα η ψύξη στη Red Bull

Τεχνολογία Formula 1 MercedesΣτην Ιαπωνία, η ομάδα άλλαξε το μέγεθος της οριζόντιας πρόσληψης πλευρικών ποδιών “στο στόμα καρχαρία” και μείωσε το ύψος της. Αυτό οδήγησε επίσης στην εισαγωγή της πρόσθετης εισόδου αναπνευστήρα δίπλα στο πιλοτήριο (δείτε το λογότυπο χορηγού ROKT για αναφορά).

Και ενώ οι τέσσερις αεραγωγοί στο πλάι του καλύμματος του κινητήρα δεν υπήρχαν πλέον για τον αγώνα της Suzuka, εγκαταστάθηκαν ξανά για την Κίνα και το Μαϊάμι, καθώς η ομάδα χρειαζόταν περισσότερη ικανότητα ψύξης.

technologia-formula-1-i-mercedes-ta-pezi-ola-meta-tin-anavathmisi-tou-w15

Μια άλλη άμεση σύγκριση μεταξύ Κίνας, Μαϊάμι και Ιαπωνίας

Έχουν γίνει επίσης αρκετές αλλαγές στις εξόδους αέρα ψύξης, οι οποίες βρίσκονται στα κανάλια στο κάλυμμα του κινητήρα. Στην Ιαπωνία χρησιμοποιήθηκε μια λύση με τρεις λωρίδες, ενώ στην Κίνα χρησιμοποιήθηκε μια πιο πίσω αλλά σπηλαιώδης εκδοχή.

Για το Μαϊάμι, αυτές οι λύσεις έχουν πλέον συνδυαστεί με την εγκατάσταση ενός πάνελ δύο πτερυγίων μπροστά από τις πιο ευρύχωρες πρίζες.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Τεχνολογία Formula 1: Η Mercedes τα παίζει όλα μετά την αναβάθμιση του W15».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας.

Engine Power
Engine Power: Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Η McLaren παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, το MCL39, αυτή την Πέμπτη και έδειξε τις πρώτες εξελίξεις του διαδόχου του MCL38.

Engine Power
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power