ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες. Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο...
Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.

Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο αυτό, το οποίο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών, χωρίς να “πουλάει” άμεσα το προϊόν μας (υπηρεσία). Ακόμα και η έμμεση πώληση, θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο, που να μη φαίνεται ότι δώσαμε μια χρήσιμη πληροφορία, με σκοπό να πουλήσουμε το δικό μας προϊόν.

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε μια παρέα, της οποίας τη σύνθεση δε γνωρίζετε και αναφέρετε ένα ιατρικό θέμα που σας απασχολεί. Τυχαία λοιπόν, μεταξύ των άλλων, βρίσκονται δύο γιατροί. Ο ένας δίνει κατευθείαν την κάρτα του και σε καλεί να τον επισκεφθείς στο ιατρείο του. Ο άλλος, κάθεται και σου εξηγεί, με απλά και κατανοητά λόγια και δεν σου δίνει καν την κάρτα του. Μάλλον είναι αυτονόητο ποιον θα επέλεγες να επισκεφθείς…

Το περιεχόμενο, μπορεί (και πρέπει) να είναι τόσο κείμενο, όσο και video αλλά και φωτογραφίες. Πρέπει να είναι τέτοιο, που να δίνει κίνητρο σε όσους το λάβουν, το βρουν μπροστά τους αναζητώντας, να το μοιραστούν και με άλλους. Σε κάθε περίπτωση, το ποιοτικό περιεχόμενο, μας κατατάσσει στο μυαλό των καταναλωτών, ως μια αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης, με περιεχόμενο που δε θα βρουν εύκολα αλλού. Αποτέλεσμα αυτού, το προφανές: Όταν θελήσουν να αναζητήσουν κάτι ξανά, θα ξεκινήσουν την αναζήτηση της απάντησης αυτού που τους απασχολεί, από εμάς.

Θα πρέπει να σημειώσουμε δύο βασικές παραμέτρους.

Πρώτον, πέραν του περιεχομένου, βασικό ρόλο για να πετύχουμε το σκοπό μας, παίζει και ο ρυθμός ανανέωσης. Δε μιλάμε για να μιλήσουμε, αλλά απ’ την άλλη, δεν ξεχνούμε να ανανεώνουμε τις πληροφορίες μας.

Δεύτερον, θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας, ότι το περιεχόμενο που παράγουμε, αφορά κυρίως την ιστοσελίδα μας, αλλά δε θα πρέπει να ξεχνούμε όλα τα κανάλια που επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram είναι μόνον μερικά από αυτά.

Απόστολος Ανδριανάκος | Γενικός Διευθυντής

ΕΛΕΔ – Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου

andrianakos@eled.gr

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Content Marketing», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Sportime Team

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.