ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Instagram: Θέλει πιο εκτεταμένο περιεχόμενο αλλά χωρίς παραπάνω κέρδος

Tο Instagram εγκαινιάζει ένα νέο  brand account και το όνομα αυτού  @crecreators. Ο  στόχος του είναι  να ενθαρρύνει τους επίδοξους Inflouencers και content creators,  να συνεχίσουν να δημιουργούν για το Instagram. Η σελίδα του λογαριασμού υπόσχεται ότι θα παρέχει συμβουλές, κόλπα, ενημερώσεις, IGTV, BTS (backstage) πρόσβαση  σε σεμινάρια.” Οι επιλεγμένοι από το Instagram δημιουργοί, συμπεριλαμβανομένων...

Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Tο Instagram εγκαινιάζει ένα νέο  brand account και το όνομα αυτού  @crecreators. Ο  στόχος του είναι  να ενθαρρύνει τους επίδοξους Inflouencers και content creators,  να συνεχίσουν να δημιουργούν για το Instagram.

Η σελίδα του λογαριασμού υπόσχεται ότι θα παρέχει συμβουλές, κόλπα, ενημερώσεις, IGTV, BTS (backstage) πρόσβαση  σε σεμινάρια.” Οι επιλεγμένοι από το Instagram δημιουργοί, συμπεριλαμβανομένων του χορευτή Susie Meoww και του κωμικού Adam Waheed θα βοηθήσουν  την διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου με συμβουλές  που αφορούν  από τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούν  μέχρι τα ηχητικά εφέ που τους αρέσουν. Η σελίδα χρησιμεύει επίσης ως faq του Instagram. Το πρώτο του Story highlight απαντά σε βασικές ερωτήσεις σχετικά με την επαλήθευση, την αλγοριθμική ροή και το φιλτράρισμα σχολίων.

Δεν προκαλεί καθόλου έκπληξη το γεγονός ότι επικεντρώνεται στο IGTV, την  «νέα λειτουργεία» βίντεο του Instagram και σημείο τομής για την εταιρεία. Ο Justin Antony, επικεφαλής του περιεχομένου στο Instagram, αναφέρει το γεγονός πως ταλέντο που επιλέγουν να αναδείξουν “τις καλύτερες πρακτικές δημιουργίας στη πλατφόρμα και ειδικά γύρω από το IGTV.

Οι άνθρωποι δεν θέλουν απλά να δημιουργήσουν περιεχόμενο μόνο για να δημιουργήσουν Οι περισσότεροι επίδοξοι δημιουργοί θέλουν να κάνουν μια καριέρα μέσα από αυτό. Μέχρι στιγμής, το Instagram δεν έδινε κανέναν τρόπο να κερδίσει κανείς χρήματα αν και ο Antony δήλωνε τον Απρίλιο ότι η IGTV θα είναι ο πρώτος τρόπος που κανείς θα μπορεί να κερδίζει χρήματα μέσω του Insta, την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο φαίνεται πως άλλαξε γνώμη δηλώνοντας  ότι η πλατφόρμα δεν είναι σε αυτό το σημείο ακόμα.” Εν τω μεταξύ, οι άνθρωποι πρέπει να συνεχίσουν να παράγουν  περιεχόμενο για αυτό ωστόσο. Φυσικά, οι δημιουργοί ανησυχούν για άλλα θέματα εκτός από την παραγωγή χρημάτων, όπως ο εκφοβισμός, η ψυχική υγεία κλπ

Ο Brooke Ozaydinli, διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων Instagram, λέει ότι το νέο account θα αγγίξει επίσης αυτά τα θέματα εκτός από τον τρόπο με τον οποίο θα κερδίσουν χρήματα στην πλατφόρμα.

 

«Προσπαθήσαμε πραγματικά να επικεντρωθούμε σε δημιουργικές βέλτιστες πρακτικές, εστιάζοντας έτσι στη δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου» δηλώνει.

Το Instagram αλλάζει, θα είναι προς το καλύτερο;

Κάντε follow στο Sportime

Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook

Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram

 

Exit mobile version