Με νέα εργαλεία εξοπλίζεται το Facebook
Τα μέτρα που θα λάβει η σελίδα κοινωνικής δικτύωσηςΝέους κανονισμούς και εργαλεία για τον περιορισμό των παρεμβάσεων από εξωτερικούς παράγοντες σε χώρες που θα έχουν σύντομα εκλογές θα λανσάρει το Facebook.
Όπως αναφέρεται, η σκλήρυνση αυτής της πολιτικής θα είναι για την Ινδία, τη Νιγηρία, την Ουκρανία και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η δημοφιλής σελίδα κοινωνικής δικτύωσης έχει γίνει μέσο για τους πολιτικούς και τους αντιπάλους τους, ώστε να διανέμουν ψεύτικα νέα και γενικώς να κάνουν προπαγάνδα. Η αγορά των adds μπορεί να διευρύνει το κοινό στο οποίο απευθύνονται, αλλά ορισμένες από αυτές τις επιρροές ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες και την πολιτική της εταιρείας.
Το Facebook εισήγαγε τις συγκεκριμένες πρωτοβουλίες την περασμένη χρονιά, έπειτα από δημοσιεύματα που υποστήριζαν ότι ξένοι παράγοντες επηρέασαν τα εκλογικά αποτελέσματα στις αμερικανικές εκλογές.
Έτσι, η πλατφόρμα δημιούργησε νέους κανόνες, σύμφωνα με τους οποίους οι διαφημιστικές εταιρείες που έχουν πιστοποιήσει την ταυτότητα και την τοποθεσία τους, μπορούν να είναι πολιτικές ή να προβάλλουν διαφημίσεις. Επίσης, ξεκίνησε να επισημαίνει την πηγή χρηματοδότησης για πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ.
Η Νιγηρία είναι η πρώτη χώρα που καλείται να εφαρμόσει τους επικαιροποιημένους πολιτικούς κανόνες. Από την Τετάρτη (16/01), μόνο διαφημιστές που βρίσκονται εντός των συνόρων της χώρας θα μπορούν να διατηρούν εκλογικές διαφημίσεις. Οι προεδρικές εκλογές είναι προγραμματισμένες για τις 16 Φεβρουαρίου.
Η ίδια πολιτική θα εφαρμοστεί και στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο, με τις προεδρικές εκλογές να είναι προγραμματισμένες για τις 31 Μαρτίου.
Στην Ινδία, όπου οι κάλπες θα ανοίξουν την άνοιξη, το Facebook θα συγκεντρώνει από τον επόμενο μήνα όλες τις προεκλογικές καταχωρίσεις σε ένα διαδικτυακό αρχείο αναζήτησης.
«Μαθαίνουμε από την κάθε χώρα ξεχωριστά. Γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να είμαστε τέλειοι, όμως στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε», ανέφερε σχετικά ο Ρομπ Λίδερν, επικεφαλής Product Management της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον Λίδερν, στην Ευρωπαϊκή Ένωση αναμένεται να ακολουθηθεί ένα παρόμοιο σύστημα, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.
Επιπλέον, το Facebook φέρεται να εξετάζει και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει σε Αυστραλία, Ινδονησία, Ισραήλ και Φιλιππίνες, χώρες που επίσης θα οδηγηθούν σε εκλογικές διαδικασίες μέσα στο 2019.
Όπως γίνεται αντιληπτό, το Facebook έχει ξεχωριστή πολιτική σε κάθε χώρα στο συγκεκριμένο θέμα. Ωστόσο, στόχος της εταιρείας είναι να έχει θεσπίσει μια παγκόσμια πολιτική μέχρι τα τέλη Ιουνίου.
ΠΗΓΗ:newsbeast.gr