To Facebook απαγορεύει σε εξωτερικούς συνεργάτες να συλλέγουν δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς!
Όπως ανακοίνωσε επίσημα το Facebook, σταματά την λειτουργία Partner Categories, η οποία απευθυνόταν σε εξωτερικούς συνεργάτες και τους προμήθευε (ελεγχόμενα) με κάποια δεδομένα για τις αγορές των χρηστών, ώστε να βοηθηθούν κι εκείνοι και να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους ανάλογα. Πλέον μετά τα τελευταία γεγονότα και θέλοντας να περισώσουν την φήμη του, οι άνθρωποι πίσω...Όπως ανακοίνωσε επίσημα το Facebook, σταματά την λειτουργία Partner Categories, η οποία απευθυνόταν σε εξωτερικούς συνεργάτες και τους προμήθευε (ελεγχόμενα) με κάποια δεδομένα για τις αγορές των χρηστών, ώστε να βοηθηθούν κι εκείνοι και να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους ανάλογα.
Πλέον μετά τα τελευταία γεγονότα και θέλοντας να περισώσουν την φήμη του, οι άνθρωποι πίσω από το Facebook προχώρησαν σε αυτή την κίνηση, δηλώνοντας
«Θέλουμε να ενημερώσουμε τους διαφημιζόμενουότι θα κλείσουμε την επιλογή Partner Categories. Θεωρούμε ότι η κίνηση αυτή θα βελτιώσει την σχέση μας με τους χρήστες μας.»
Αναμφίβολα αργά ή γρήγορα τα αρχεία των χρηστών θα δοθούν ξανά σε διαφημιστικές με κάποιο τρόπο. Το θέμα είναι πως προς το παρών τουλάχιστον το Facebook κάνει ένα βήμα πίσω. Το πόσο θα πληγεί το δημιούργημα του Ζuckerberg από όλο αυτό το σκάνδαλο, μένει να το δούμε στο μέλλον!