Σάλος έχει προκληθεί τις τελευταίες ημέρες, έπειτα από την καταγγελία μίας μητέρας πως ελεγκτής κατέβασε από το συρμό με προορισμό το Ρίο, το δεκάχρονο γιο της επειδή του έλειπαν 10 λεπτά για το εισιτήριό του.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απάντησε στις καταγγελίες της μητέρας με σχετική ανακοίνωση στην οποία αναφέρει πως το περιστατικό…δεν συνέβη ποτέ!
Πιο συγκεκριμένα τονίζεται, πως τόσο από στοιχεία αλλά και από αναφορές του προσωπικού προκύπτει πως το περιστατικό απλά…δεν έγινε!
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει:
“Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε σχέση με την καταγγελία για το περιστατικό που φέρεται να συνέβη στον Προαστιακό Πάτρας, την Πέμπτη 15 Μαρτίου, στο δρομολόγιο 12309 (αναχώρηση 15:34 από Πάτρα με προορισμό τον Άγιο Βασίλειο, στην πρώτη αυτοκινητάμαξα του συρμού), ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι:
Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.
Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει”.