FEATURED

Η Dacia Logan γίνεται πύραυλος και πάει για νέο ρεκόρ: 24h Nürburgring 2024 με 280 ίππους

Dacia Logan 24h Nürburgring : Η νέα έκδοση του Dacia Logan από το Ollis Garage Racing στο Nürburgring 24 Hours θα είναι σημαντικά ισχυρότερη και ταχύτερη από το προηγούμενο όχημα.

Dacia-Logan-24h-Nurburgring-record
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Dacia Logan 24h Nürburgring : Το αουτσάιντερ είναι πραγματικά καρυκευμένο: Μετά το σοβαρό ατύχημα στο οποίο η ταχύτητα του Dacia Logan έγινε αντικείμενο κριτικής, η Ollis Garage Racing πραγματικά ανεβάζει το μυαλό για το νέο όχημα. Το νέο Logan για το 2024 Nürburgring 24 Hours θα τροφοδοτείται από έναν νέο turbo κινητήρα και θα αποδίδει έως και 280 ίππους.

Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα εκπληρώνει την επιθυμία του ADAC North Rhine να γίνει ταχύτερος στον 24ωρο αγώνα. Ο Maximilian Weissermel χτυπήθηκε από τον Laurin Heinrich με την Porsche 911 GT3 R εκείνο το βράδυ και το όχημα κηρύχθηκε «νεκρό» την ίδια μέρα.

Ακολούθησαν πολύωρες συζητήσεις για το πώς θα ταίριαζε ένα τέτοιο έργο στον σύγχρονο αγώνα 24 ωρών. Η Ollis Garage Racing ανακοίνωσε ένα νέο όχημα το καλοκαίρι του 2023 , τώρα είναι έτοιμο. Το αυτοκίνητο είναι μια πλήρης ανακατασκευή ενός πρώην οχήματος Cup και αυτή τη στιγμή βρίσκεται ακόμα στη φάση δοκιμών.

Με 280 ίππους, αναμένονται σημαντικά ταχύτεροι χρόνοι γύρων. Η ομάδα έχει ακόμη και την προοπτική περαιτέρω βελτιώσεων στην απόδοση, αν και αυτό εξαρτάται από την αντλία καυσίμου.

Αλλά το τρέχον set-up είχε επίσης απροσδόκητες παρενέργειες: Κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής στο Meppen, ο κινητήρας ανέπτυξε τόση ροπή που χτύπησε επανειλημμένα τα στηρίγματα στις στροφές, τα οποία στη συνέχεια έσπασαν. Το πρόβλημα επιλύθηκε σχετικά γρήγορα. Οι πρώτοι αγώνες θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούνται ως test drive.

Dacia Logan 24h Nürburgring : Ρυθμίστηκε και το σασί του αυτοκινήτου. Το Ollis Garage Racing δεν θέλει να αποκαλύψει πολλά ακόμα, αλλά λέγεται ότι είναι ένα custom-made αυτοκίνητο σε συνεργασία με την H&R. Σε ποιο βαθμό αυτό θα αυξήσει τις ταχύτητες στις στροφές μένει να φανεί. «Ένιωσα πολύ καλά στο Meppen», είπε το αφεντικό της ομάδας Oliver Kriese.

Οι οδηγοί είναι ο Michael Lachmeyer και ο γιος του Yannick για τον 24ωρο αγώνα. Προγραμματίζεται επίσης ολόκληρη η σεζόν του Nürburgring Endurance Series (NLS), για την οποία η ομάδα εξακολουθεί να αναζητά οδηγούς – αν χρειαστεί και στο Renault Megane, με το οποίο η ομάδα χρησιμοποίησε το χρόνο γεφύρωσης μετά το σοβαρό ατύχημα.

Το έργο έγινε επίσης δυνατό μέσω μιας εκστρατείας crowdfunding. Μερικά ευρώ συγκεντρώθηκαν από την πώληση εξαρτημάτων του παλιού, παλιοσίδερου. Μια άλλη καμπάνια crowdfunding της Riedel Communications συγκέντρωσε άλλα 5.500 ευρώ.

Αυτό που η ομάδα δεν έχει αποκαλύψει ακόμα είναι η βαφή του οχήματος. Αυτό υποτίθεται ότι είναι έκπληξη, γι’ αυτό μέχρι στιγμής έχουν δημοσιευτεί στα social media μόνο ασπρόμαυρες φωτογραφίες. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι φόρεμα θα φορέσει η Dacia στο NLS1.

Ο αγώνας διάρκειας 24 ωρών παραμένει το αγαπημένο του πλήθους. Το Opel Manta, ωστόσο, θα περάσει στον αγώνα νέων στο υποστηρικτικό πρόγραμμα το 2024.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version