FEATURED

MotoGP Aprilia 2025: Jorge Martin/Maverick Vinales ως το πιο δυνατό ζευγάρι αναβατών

MotoGP Aprilia 2025: Ποιος θα είναι ο νέος συμπαίκτης του Jorge Martin στο MotoGP; Στόχος Maverick Vinales

MotoGP Aprilia 2025
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

MotoGP Aprilia 2025:Ο Massimo Rivola βλέπει τους Jorge Martin/Maverick Vinales ως το πιο δυνατό ζευγάρι αναβατών στο MotoGP, αλλά ο Vinales δεν έχει ακόμη δεσμευτεί τελικά για επέκταση με την Aprilia

Η τακτική της Ducati ώθησε τον ηγέτη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Jorge Martin να αποδεχθεί μια προσφορά από την Aprilia στο Σαββατοκύριακο MotoGP στο Mugello . Από τη σεζόν MotoGP του 2025 , ο Ισπανός θα οδηγεί ένα από τα δύο εργοστασιακά Aprilia. Δεν είναι ακόμη σαφές ποιος θα είναι ο συμπαίκτης του.

Στο πρόσφατο Grand Prix στη Βαρκελώνη, ο διευθυντής αγώνων της Aprilia Massimo Rivola ανακοίνωσε σε μια ιταλική τηλεοπτική ομάδα ότι ο Maverick Vinales θα οδηγούσε επίσης για την εργοστασιακή ομάδα το 2025. Αλλά ο Vinales στη συνέχεια ξεκαθάρισε ότι δεν είχε λάβει ακόμη τελική απόφαση.

Ο Ριβόλα πλέον μιλάει μόνο για επιθυμία και όχι γεγονός να κρατήσει τον Βινάλες στην ομάδα. «Ο Μάβερικ είναι ένας απόλυτος κορυφαίος οδηγός», ενθουσιάζει τον Ρίβολα για τον Ισπανό και βλέπει τους Μάρτιν/Βινάλες ως «το πιο δυνατό ζευγάρι στο πρωτάθλημα».

«Αλλά δεν μπορείς να έχεις πάντα αυτό που θέλεις», γνωρίζει ο διευθυντής της Aprilia. Ο Βινάλες δεν έμαθε για τη δέσμευση του Μάρτιν εκ των προτέρων. “Το λάθος μου ήταν ότι δεν του είπα ότι αυτό επρόκειτο να συμβεί. Η προτεραιότητα ήταν να κλείσω το συμβόλαιο”, λέει ο Rivola.

“Για μένα, ο Maverick ήταν αυτός που βοήθησε την ομάδα να κάνει ένα βήμα μπροστά με πολύ δραστικό τρόπο. Νομίζω ότι το Maverick έχει τώρα ένα επίπεδο που αποτελεί σημείο αναφοράς για τους άλλους αναβάτες της Aprilia. Άρα θα ήταν για εμάς το καλύτερο δυνατό ζευγάρι οδηγών με τον Μάβερικ και τον Χόρχε», σημειώνει ο Ριβόλα, ελπίζοντας να πείσει τον Βινάλες για άλλη μια σεζόν.

MotoGP Aprilia 2025: Το Plan B δεν είναι πλέον δυνατό: ο Enea Bastianini καταλήγει στην KTM

Αρχικά ειπώθηκε ότι η Aprilia σχεδίαζε να φέρει έναν Ιταλό στην ομάδα. Το όνομα του Ενέα Μπαστιανίνι συνδέθηκε πάντα με την Aprilia. “Προτεραιότητά μας είναι να καταλάβουμε τι σχεδιάζει ο Maverick. Εάν ο Maverick θέλει να μείνει, τότε δεν υπάρχει θέση για τον Enea. Αλλά φυσικά ο Enea είναι ένας από τους οδηγούς που ήθελα να φέρω εδώ εδώ και πολύ καιρό”, σχολιάζει ο Rivola.

Ο Ενέα Μπαστιανίνι μάλλον δεν είναι πλέον επιλογή για την Aprilia έτσι κι αλλιώς. Ο διευθυντής Carlo Pernat έχει ήδη ανακοινώσει ότι ο προστατευόμενος του θα οδηγήσει για την KTM την επόμενη σεζόν και πιθανότατα θα λάβει ένα εργοστασιακό RC16 στο Tech 3. Ο Marco Bezzecchi θα ήταν ένας ακόμη πολλά υποσχόμενος Ιταλός για την Aprilia που δεν έχει ακόμη συμβόλαιο για το 2025.

Trackhouse: Ο Massimo Rivola δεν βλέπει θέση για τον Joe Roberts

MotoGP Aprilia 2025: Δεν είναι ακόμη σαφές τι θα συμβεί στη συνέχεια στο Trackhouse. Η δορυφορική ομάδα της Aprilia έχει πέσει κάτω από τις προσδοκίες αυτή τη σεζόν, κάτι που οφείλεται επίσης στο πρόβλημα της αντλίας του βραχίονα του Raul Fernandez. Πριν από το Mugello, ο Ισπανός αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το διάλειμμα μέχρι το Σαββατοκύριακο του Assen για να κάνει άλλη μια επέμβαση 

Θα συνεχίσει το Trackhouse-Aprilia με τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez του χρόνου; Ο Massimo Rivola βρίσκεται σε στενή επαφή με τον διευθυντή της ομάδας Trackhouse, Davide Brivio.

“Έχουμε την ίδια άποψη για τους οδηγούς. Νομίζω ότι το Trackhouse έχει λαμπρό μέλλον”, εξηγεί ο Rivola. “Έχουν καλούς οδηγούς αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, νομίζω ότι δεν έχουν δείξει πλήρως τις δυνατότητές τους.”

Δεδομένου ότι η Trackhouse είναι μια ομάδα των ΗΠΑ, είναι λογικό να αναζητήσετε οδηγό από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Joe Roberts κάνει έντονη εντύπωση στην τρέχουσα σεζόν του Moto2. Αλλά η Rivola δεν βλέπει καμία πιθανότητα για τον πιο πολλά υποσχόμενο οδηγό των ΗΠΑ αυτή τη στιγμή: «Δεν νομίζω ότι θα λειτουργήσει γιατί αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολύ καλοί οδηγοί στην αγορά».

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version