WRC F1: Σύντομα θα αποκαλυφθούν ανταλλαγές δεδομένων και ραδιοφώνου στο WRC;
WRC F1: Το WRC, όντας εμφανώς ανίκανο να έχει τις δικές του ιδέες, επιμένει σαν χαζοκόπημα στο να αντιγράφει συνεχώς ό,τι ασκείται στην F1WRC F1: Με τη συμφωνία των ομάδων, οι πληροφορίες που δημιουργούνται από τα μονοθέσια θα μπορούν σύντομα να χρησιμοποιηθούν από τον διοργανωτή. Με τον ίδιο τρόπο, οι επικοινωνίες μεταξύ των συνεργείων και της ομάδας τους θα ακούγονται συνεχώς στους τηλεθεατές;
Το WRC, όντας εμφανώς ανίκανο να έχει τις δικές του ιδέες, επιμένει σαν χαζοκόπημα στο να αντιγράφει συνεχώς ό,τι ασκείται στην F1 . Όχι πάντα για το καλύτερο. Αυτό πρέπει να συνεχίσει να ισχύει και τους επόμενους μήνες.
Με πολλή κριτική εδώ και ένα χρόνο, ο υποστηρικτής του WRC αναζητά λύσεις για να εμπλουτίσει το πρόγραμμά του. Το 2018, μια πραγματική επανάσταση έπληξε την πειθαρχία. Το WRC Promotor έχει αναπτύξει τα απαραίτητα μέσα για να είναι δυνατή η ζωντανή παρακολούθηση των κύριων πληρωμάτων σε όλες τις ειδικές διαδρομές ενός ράλι … και για όλους τους γύρους του ημερολογίου. Αυτή η καινοτομία έχει μεταμορφώσει αυτό το άθλημα σε πολλούς τομείς. Σήμερα όλοι μπορούν να μελετήσουν το σύστημα διεύθυνσης του Sébastien Ogier ή την τεχνική πέδησης του Ott Tänak .
WRC F1: Αυτό το live κατέστησε δυνατή την τοποθέτηση εικόνων σε διάσημες στροφές ή προσκρούσεις που μέχρι τώρα προορίζονταν για ανταγωνιστές και λάτρεις στην άκρη των δρόμων. Παρείχε επίσης μια φοβερή βουτιά στις καμπίνες. Για την 7η χρονιά του All Live, ένα συγκεκριμένο ρεφρέν έχει επικρατήσει. Ακόμη και οι υπεύθυνοι αναγνωρίζουν ότι το προϊόν τους αξίζει αλλαγές. Η άφιξη του υβριδίου θα μπορούσε να είχε επιτρέψει νέες ιστορίες, αλλά αυτό μάλλον δεν έχει αξιοποιηθεί αρκετά και ο υποστηρικτής γνωρίζει ότι νέα πράγματα πρέπει να τεθούν μπροστά. Αυτό θα πρέπει να εκδηλωθεί με τη διάθεση δεδομένων από αυτοκίνητα.
Το έργο παίρνει σάρκα και οστά και θα πρέπει να βελτιωθεί, αλλά η ιδέα θα ήταν ο διοργανωτής να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες που παράγονται από το Rally1 και πιθανώς και το Rally2 κατά τη διάρκεια των ειδικών. Υπάρχουν, αλλά σήμερα ανακτώνται κυρίως από τους τεχνικούς των ομάδων. Απομένει να τεθεί σε εφαρμογή μια λύση ώστε τα δεδομένα να μην ακολουθούν μόνο αυτή τη διαδρομή και να ανοίξει μια διαδρομή προς τον προωθητή. Ο τελευταίος θα χρειαστεί στη συνέχεια να έχει έναν μηχανικό που να είναι σε θέση να αναλύσει αυτά τα δεδομένα. Λαμβάνοντας συγκεκριμένες στιγμές σε ειδικές διαδρομές, θα είναι δυνατό να αναλύσουμε τη λειτουργία ενός αυτοκινήτου και να το συγκρίνετε με αυτό άλλων.
Έχοντας αναφέρει συχνά την απογοήτευσή του για τις πενιχρές διαθέσιμες πληροφορίες σε αυτόν τον τομέα σε σύγκριση με το πρώην περιβάλλον του, ο Cyril Abiteboul θα πρέπει να το λατρέψει… Αυτό ίσως συνοδεύεται από τη δημιουργία ενός ενιαίου χώρου για να συγκεντρώσει τους μηχανικούς των ομάδων. Η βούληση υπάρχει, αλλά πρέπει να περιμένουμε πριν δούμε τι θα φέρει στην πραγματικότητα. Το ίδιο ισχύει και για το άνοιγμα καναλιών μεταξύ των πληρωμάτων και της ομάδας.
WRC F1: Υποκλοπατισμένοι διάλογοι;
Σχετικά με αυτή την ιδέα, πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτό που συμβαίνει στην F1. Αυτή η τέχνη του σόου που αντισταθμίζει την απουσία θεάματος στην πίστα είναι αδύνατη στο ράλι. Η μόνη επικοινωνία που υπάρχει στην καμπίνα κατά τις ειδικές διαδρομές είναι αυτή μεταξύ του οδηγού και του πλοηγού του. Αυτό είναι ήδη ζωντανό. Επίσης στα δρομολόγια, τελικά λίγη συζήτηση γίνεται, γιατί τα πληρώματα έχουν άλλα πράγματα (πίεση ελαστικών, διορθώσεις σημειώσεων, συζήτηση με τους προδρόμους κ.λπ.) Αυτό όμως θα έπρεπε να είναι πιο ενδιαφέρον σε περίπτωση προβλήματος. Θα δεχτούν οι ομάδες να διαδοθούν συμβουλές για την αποκατάσταση αυτής ή εκείνης της ζημιάς; Ή μήπως αυτοί οι διάλογοι θα μετατραπούν γρήγορα σε κενό, με την πραγματική επικοινωνία να γίνεται μέσω τηλεφώνου;
Η εγκατάσταση αυτών των δύο εργαλείων θα φέρει καινοτομία και υλικό για σχόλια. Το τελευταίο θα χρειαστεί να είναι ακόμη πιο εξειδικευμένο με εις βάθος αναλύσεις σε τομείς που μέχρι τώρα αγνοούνταν. Με τη σωστή εκμετάλλευση, αυτό το σύστημα θα είναι ευνοϊκό για το WRC, αλλά δεν πρέπει να πιστεύουμε ότι μόνο αυτό θα βγάλει το πρωτάθλημα από το κακό του μπάλωμα. Αυτά τα δεδομένα και αυτές οι ραδιοφωνικές παρεμβάσεις θα ενσωματωθούν και πάλι στο ζωντανό πρόγραμμα που ήδη απευθύνεται στους λάτρεις του WRC.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πρόγραμμα Ράλι Ιαπωνίας 2024
Βρείτε το πρόγραμμα για το Ράλι Ιαπωνίας 2024, τον τελευταίο γύρο της σεζόν του WRC που θα μπορούσε να στέψει τον Thierry Neuville.
Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;
Ο τελευταίος γύρος της χρονιάς θα είναι επίσης καθοριστικός για την απονομή του τίτλου WRC2. Στο τέλος μιας σασπένς σεζόν, μια 2η θέση θα είναι αρκετή για να στεφθεί ο Sami Pajari. Αν αποτύχει, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ θα πάρει το στέμμα.
Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;
Στην έναρξη της εκδήλωσης (21-24 Νοεμβρίου), ο Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe είναι πολύ κοντά στην πρώτη τους στέψη. Οι πιθανότητες να αποτύχουν είναι ελάχιστες, αλλά υπάρχουν. Αν κανείς δεν τα θέλει, οι μηχανικοί ή ένα λάθος θα μπορούσε να κάνει τον Ott Tänak ευτυχισμένο.