Μουσική με «χρώμα» από Ελλάδα για ταινία του Netflix. Η Monika υπογράφει με επιτυχία τα τραγούδια της «Χαμένης Κόρης».
Η Monika έβαλε την υπογραφή της στην ταινία «Η χαμένη κόρη», με «άρωμα» από Ελλάδα. Η ίδια έγραψε τα τραγούδια του original soundtrack της ταινίας της Μάγκι Τζίλενχαλ.
Μάλιστα η επιτυχία της ταινίας «μεταφράστηκε» σε σημαντικές διακρίσεις. Κέρδισε το Βραβείο Σεναρίου στο Φεστιβάλ Βενετίας. Επιπλέον, σάρωσε στα Gotham Awards αποσπώντας τα βραβεία Καλύτερης Ταινίας, Πρωτοεμφανιζόμενης Σκηνοθέτη, Α’ Γυναικείου (Ολίβια Κόλμαν) και Σεναρίου.
Τα γυρίσματα της ταινίας πραγματοποιήθηκαν στις Σπέτσες το 2020. Τον Φεβρουάριο του 2021 η Monika έκανε το «θαύμα» της. Τότε, κλήθηκε για πρώτη φορά από τον παραγωγό να γράψει τα τραγούδια για οκτώ σκηνές της ταινίας.
η σκηνοθέτης ζητούσε άμεσα οκτώ ελληνικά τραγούδια το καθένα με διαφορετικό ύφος. Η Monika κατάφερε να φέρει εις πέρας την αποστολή της σε ένα μόλις μήνα. Το υλικό της ξεχώρισε, καθώς έγραψε τραγούδια πολύ διαφορετικά από την προσωπική της δισκογραφία.
Τα μόνα τραγούδια που προϋπήρχαν και μπήκαν στο τελικό soundtrack, είναι η «Στάλα» – που αποτέλεσε και το κύριο θέμα της ταινίας – και το «Αίμα μου».
Στο O.S.T περιλαμβάνονται 2 ορχηστρικά θέματα και 10 τραγούδια, από τα οποία τα 8 ερμηνεύει η Monika. Το τραγούδι «Αίμα μου» ερμηνεύει ο Πασχάλης Τερζής και το «Όλα Λάθος» ο Γιώργος Παπαδόπουλος.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα γυρίσματα της ταινίας έχουν γίνει στις Σπέτσες. Θα κάνει πρεμιέρα τους κινηματογράφους στις 17 Δεκεμβρίου. Από τις 31 Δεκεμβρίου θα είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα του Netflix. Ως τότε, το… πρωτεία σε θέματα ταινία παίρνει το νέο ανατρεπτικό trailer του Matrix.
Netflix – Monika: Μου αρέσουν οι προκλήσεις
«Ένιωθα μεγάλη χαρά στις ηχογραφήσεις γιατί εξερευνούσα έναν κόσμο από μουσικά όργανα και ήχους με τα οποία δεν ασχολούμαι συνήθως στη δική μου μουσική. Μου αρέσουν οι προκλήσεις» αναφέρει για αυτή την δουλειά η Monika.
«Σκοπός μου ήταν, όχι να ικανοποιήσω αυτό που νιώθω εγώ, αλλά να φέρω εις πέρας τις οδηγίες της σκηνοθέτιδας και να αποδώσω όσο πιο έγκυρα μπορούσα την ιδέα της μουσικής για κάθε σκηνή, ώστε όλη η ταινία να αποκτήσει ρυθμό και να απογειωθεί συναισθηματικά. Η δουλειά μου ήταν να μεταφράσω τις λέξεις, τις οδηγίες που έλαβα και να τις μετουσιώσω σε μουσική».