MEDIA

Ελληνες Influencers : πόσα χρήματα έχασαν τις 6 ώρες που Instagram και Facebook ήταν κάτω

Για περίπου 6 ώρες το απόγευμα της Δευτέρας το Facebook το Instagram και το Whatsapp ήταν κάτω. Πόσα χρήματα έχασαν οι ελληνες influencers απο αυτό;
Ελληνες Influencers  : πόσα χρήματα έχασαν τις 6 ώρες που Instagram και Facebook ήταν κάτω

Η βλάβη που κράτησε το Facebook και το Instagram κάτω για 6 περίπου ώρες το απόγευμα της Δευτέρας δεν είχε μόνο ψυχολογική επίπτωση στους ανα τον κόσμο εκατομμύρια εθισμένους χρήστες. Η βλάβη αυτή είχε πρωτίστως οικονομική επίπτωση τόσο στην ίδια τη Facebook όσο και σε όσους μέσα από αυτό έχουν βρει ένα σύγχρονο τρόπο βιοπορισμού.

Τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για τα χρήματα που κερδίζουν οι ελληνες influencers. Η αλήθεια είναι ότι κανείς δε μπορεί να είναι σίγουρος για το πόσα πραγματικά χρήματα βάζει ο κάθε διάσημος με Instagram στην τσέπη του στο τέλος κάθε μήνα αφού μπορεί μεν να εχουν όλοι έναν τυπικό τιμοκατάλογο αλλά κατά περίπτωση οι τιμές διαμορφώνονται ή και εξαφανίζονται όταν πρόκειται απλά για φιλικές εξυπηρετήσεις.

Στο Sportime προσπαθήσαμε να δούμε σε πόσα ευρώ θα μπορούσε να μεταφραστεί η 6ωρη παραμονή του Facebook και του Instagram εκτός λειτουργίας. Ηταν μια δύσκολη εξίσωση αλλά βάλαμε τα δυνατά μας. Ας το δούμε αναλυτικά.

Οι Ελληνες Influencers

Αν θέλαμε να χωρίσουμε τους influencers σε κατηγορίες θα λέγαμε ότι αυτές είναι 4. Η πρώτη είναι οι λεγόμενοι Mega Influencers, λογαριασμοί με περισσότερο από 1 εκατομμύριο ακολούθους. Αυτοι δεν είναι άλλοι από τα influencing τέρατα της digital ζωής μας όπως ο Ακης Πετρετζίκης, ο Ανδρέας Γεωργίου, η Ελένη Μενεγάκη, ο Στέφανος Τσιτσιπάς κ.α. Εχουμε περίπου 10 από αυτους. Η επόμενη κατηγορία είναι οι Macro Influencers οπου εκει τοποθετούμε όλους τους Influencers που εχουν από 100,000 followers και πάνω. Σε αυτή την κατηγορία έχουμε περιπου 500 ελληνες celebrities και είναι και αυτή με τη μεγαλύτερη κίνηση. Μετά ακολουθούν οι μικρότερες κατηγορίες των Micro Influencers (10,000-100,000 followers) και των Nano Influencers (1,000-10,000 followers).

Πόσο αμείβονται οι Influencers

Τα κασέ του κάθε διάσημου είναι διαφορετικά αλλά σαν μια γενική εικόνα ξέρουμε ότι για τη κατηγορία των Mega Influencers το κόστος για κάθε story είναι 1,000-5,000 ευρώ ενώ για κάθε post 3-10,000 (ανάλογα αν π.χ. θα εχει video κλπ)

Στην κατηγορία των Macro Influencers τα αντίστοιχα ποσά είναι 300-1,000 ευρώ για κάθε story ενώ για κάθε post 500-3,000 ευρω.

Στις κατηγορίες των Micro και Nano τα ποσά είναι συνήθως ακόμα πιο μικρά χωρίς ωστόσο να λείπουν οι εξαιρέσεις.

Σε όλον αυτό τον κανόνα σημειώστε πως δεν εκμεταλλεύονται οικονομικά ολοι οι influencers τους λογαριασμούς τους, το κάνει όμως η συντριπτική τους πλειοψηφία

Πόσα χρήματα έχασαν τις 6 αυτές ώρες

Το Facebook και το Instagram μπορεί στην Αμερική να ήταν εκτός σε πρωινές ώρες, στην Ελλάδα όμως βρισκόμασταν στο “prime time” του internet. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα προγραμματισμένες «καμπάνιες» με influencers να μην μπορούν να βγουν στην ώρα τους και να πρέπει να αναβληθούν ή ακόμα και – σε ορισμένες περιπτώσεις – να ακυρωθούν. Σε άλλες περιπτώσεις η δημοσίευση είχε ήδη γίνει αλλά εξαιτίας του προβλήματος δε μπόρεσε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Τα χρήματα που υπολογίζουμε πως ήταν προγραμματισμένα για posts και stories που θα γινόντουσαν κατά τη διάρκεια των 6 αυτών ωρών, που το facebook και το instagram ήταν κάτω, από όλους τους ελληνες Influencers ήταν 75-90,000 ευρω από τα οποία όμως αυτά που στην ουσία χάθηκαν (δε μεταφέρθηκαν δηλαδή για άλλη ώρα ή μερα) ήταν περίπου 15-20,000 ευρώ.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ελληνες Influencers : πόσα χρήματα έχασαν τις 6 ώρες που Instagram και Facebook ήταν κάτω», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γρηγόρης Κεντητός

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.