MEDIA

Eurovision : Σήμερα στο Twitter η γυναικοκτονία δεν είναι τρέντ

Η παραμυθένια αιώνια αγάπη μεγάλωσε γενιές και γενιές. Με πρόσχημα αυτή ομως ζήσαμε και κάποια απο τα χειρότερα εγκλήματα.
Eurovision : Σήμερα στο Twitter η γυναικοκτονία δεν είναι τρέντ

Το πρωτοσέλιδο της Sportime της Κυριακής με θέμα το τραγούδι Die Together της Amanda Tenfjord, που στέλνει η Ελλαδα στη Eurovision, προκάλεσε πάρα πολλές αντιδράσεις στο Twitter. Είναι λογικό. Η Eurovision στην Ελλάδα έχει χιλιάδες φίλους, ανθρώπους που παρακολουθούν πολύ στενά τις εξελίξεις του θεσμού και προετοιμάζονται εβδομάδες πριν για τις ημέρες του διαγωνισμου. Αυτούς τους ανθρώπους, που στηρίζουν πάντα την επιλογή της Ελλάδας όποια και αν είναι αυτή, τους στενοχωρήσαμε. Στενοχωρήσαμε ίσως και την ίδια την Amanda Tenfjord. Η σκηνή της Eurovision όμως είναι εκτός των άλλων και ένα βήμα με κοινό εκατομμυρίων. Η πληγωμένη τα τελευταία χρόνια από τις γυναικοκτονίες Ελλάδα δεν μπορεί να σταθεί σε αυτό με ένα τραγούδι που επιτρέπει, προσβλέπει, δικαιολογεί το θάνατο στο όνομα της (αιώνιας) αγάπης. Το οφείλουμε στις ζωές που χάθηκαν με πρόσχημα αυτή. Το οφείλουμε στη νέα γενιά. Το οφείλουμε στην ίδια την Amanda Tenfjord.

eurovision greece 2022

Μόλις πριν 2 εβδομάδες μια ακόμα γυναικοκτονία συγκλόνισε την Ελλάδα, αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη. «Είχε πει στο παρελθόν πως αν τον αφήσει, θα τη σκοτώσει» δήλωσε άτομο από το περιβάλλον του θύματος. «Αλλά αν πεθάνουμε μαζί τώρα θα έχουμε πάντα ο ένας τον άλλον. Δε θα σε χάσω για κάποιον άλλον» λέει σε κάποιο σημείο η Amanda Tenfjord, ένα τραγούδι που μιλάει για το χωρισμό αλλά και την αιώνια αγάπη.

Η Amanda είναι ένα κορίτσι 25 χρονων που ζει χρόνια στη Δανία. Ασχολείται με τη μουσική της και λογικά δεν είχε εικόνα του τι γινόταν στη χώρα μας όταν οι γυναικοκτονίες ήταν το θέμα των ημερών. Η ΕΡΤ όμως; Οι 13 γυναίκες που χάθηκαν το 2021 ήξεραν το παραμύθι του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας άραγε; Αν η αιώνια αγάπη μπορεί να επιτευχθεί με το θάνατο, τότε ποιο είναι το σημείο που λες «ως εδώ». Αν προσβλέπεις στην αιώνια αγάπη τότε πως θα αναγνωρίσεις το πρώτο σημάδι για να φύγεις, να ζητήσεις βοήθεια, να σωθείς;

Ο κόσμος έχει αλλάξει πολύ από το 1562 που γράφτηκε ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα.

oneman eurovision

Ο Άκης Κατσούδας του oneman έγραψε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο «Το 2022, το Die Together είναι ένα προβληματικό τραγούδι». Όπως έγραφε μάλιστα «Σε μια εποχή που η χώρα μαστίζεται από τις γυναικοκτονίες, οι στίχοι του τραγουδιού που πρόκειται να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision προκαλούν σκέψεις.». Δυστυχώς το άρθρο δεν υπάρχει πια στο oneman. Δε ξέρουμε γιατί κατέβηκε. Φοβήθηκαν στο oneman τις αντιδράσεις; Κάτι άλλο;

Εάν το hashtag #Γυναικοκτονία ήταν ακόμα trend στο Twitter πιθανότατα η Amanda Trenjford θα εκπροσωπούσε την Ελλάδα με άλλο τραγούδι και αν όχι τότε το oneman θα είχε ακόμα το άρθρο του Ακη Κατσούδα online. Το hashtag όμως ξεχάστηκε. Ευχή όλων να μην επανέλθει. Χρειάζεται πολύ δουλειά για αυτό από όλους μας.

romeo juliet
Η Ιουλιέτα δεν πρέπει να πεθάνει ξανά. Μπορεί να ζει με το Ρωμαίο στις αναμνήσεις της, απολαμβάνοντας παράλληλα το μεγαλύτερο δώρο. Τη ζωή της.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Eurovision : Σήμερα στο Twitter η γυναικοκτονία δεν είναι τρέντ», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γρηγόρης Κεντητός

Γράφω για τα πιο περίεργα και τρελά θέματα που δεν ήξερες ότι σε ενδιαφέρουν. Είμαι εδώ για να σου λύσω απορίες που δεν είχες ποτέ!