GNTM- Άγριες Μέλισσες: Η μάχη της τηλεθέασης συνεχίζεται
GNTM- Άγριες Μέλισσες: Μια “μάχη” η οποία από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν καλά κρατεί μέχρι και σήμερα. Το Star Channel και ο ΑΝΤ1 έχουν τα πιο βαριά χαρτιά της ελληνικής τηλεόρασης τη φετινή σεζόν. GNTM- Άγριες Μέλισσες Το τηλεοπτικό κοινό έχει δείξει την προτίμηση του στο ριάλιτι μόδας, που κάθε Δευτέρα και Τρίτη καθηλώνει...GNTM- Άγριες Μέλισσες: Μια “μάχη” η οποία από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν καλά κρατεί μέχρι και σήμερα. Το Star Channel και ο ΑΝΤ1 έχουν τα πιο βαριά χαρτιά της ελληνικής τηλεόρασης τη φετινή σεζόν.
GNTM- Άγριες Μέλισσες
Το τηλεοπτικό κοινό έχει δείξει την προτίμηση του στο ριάλιτι μόδας, που κάθε Δευτέρα και Τρίτη καθηλώνει τους πάντες μπροστά από τις τηλεοράσεις. Μπορεί να είναι η δεύτερη σεζόν, αλλά τα νούμερα τηλεθέασης είναι ιδιαίτερα ψηλά.
Ειδικά στο δυναμικό κοινό, με το GNTM να σημειώνει τρομερά ποσοστά. Πιο συγκεκριμένα το ριάλιτι μόδας στις ηλικίες 18-54 στο επεισόδιο της Δευτέρας (2/12) σημείωσε 34,4 %. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η σειρά Άγριες Μέλισσες με 29,2%.
Μάλιστα το GNTM στο peak του έφτασε στο 46,2% της τηλεθέαση και έδειξε τη δυναμική του. Βέβαια τα πράγματα στο γενικό σύνολο είναι λίγο διαφορετικά.
Εκεί οι Άγριες Μέλισσες παραμένουν στην πρώτη θέση και μάλιστα με σημαντική διαφορά. Η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 σημείωσε 32% κατακτώντας την πρώτη θέση. Μάλιστα στο peak του σημείωσε μέχρι 41,5%.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το GNTM με 24,2%. Όπως και να έχει τα δύο προγράμματα είναι τα κορυφαία για τη φετινή σεζόν στην prime time ζώνη της Δευτέρας και της Τρίτης.
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram