Τα social media παίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο σε πολλά ζητήματα τις κοινωνίες. Η απίστευτη δύναμή τους μπορεί ακόμα και να αναδείξει άγνωστα ζητήματα. Στο πλαίσιο αυτό κινούνται και οι αλλαγές στις διαφημίσεις τους.
Η θυγατρική πλατφόρμα «Meta» εκ του ελληνικού «μετά», που ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ την Πέμπτη 28/10, επιβλέπει το Facebook και το Instagram.
Από τις αρχές του 2022 λοιπόν θα αποκλείει τους διαφημιστές από τη χρήση λεπτομερών επιλογών στόχευσης διαφημίσεων που εμφανίζουν διαφημίσεις με βάση τη δέσμευσή σας σε «ευαίσθητες» περιοχές.
Αυτές είναι η φυλή, η εθνικότητα, οι θρησκευτικές απόψεις, οι πολιτικές πεποιθήσεις, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, η υγεία, και πολλά άλλα.
«Ακούσαμε ανησυχίες από ειδικούς ότι η στόχευση επιλογών όπως αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με τρόπους που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αρνητικές εμπειρίες για άτομα σε ομάδες υποεκπροσωπούμενων», δήλωσε ο Graham Mudd, μετα-αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και διαφήμισης, στην ανάρτηση.
Το Meta λοιπόν σχεδιάζει να πατήσει το πλήκτρο «διαγραφή» σε πολλές από τις «ευαίσθητες» λεπτομερείς επιλογές στόχευσης, αλλά αυτό έρχεται μετά από αρκετές περιπτώσεις στις οποίες το Facebook έπρεπε να αφαιρέσει αμφιλεγόμενες κατηγορίες στο παρελθόν.