MEDIA

Lidl Plus: Xαμός με τη νέα εφαρμογή της αλυσίδας σούπερ μάρκετ

Lidl Plus: Χαμός έχει προκληθεί στο διαδίκτυο από τη νέα εφαρμογή της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για «το νέο πρόγραμμα πιστότητας της Lidl Ελλάς». Οι πελάτες της αλυσίδας δεν έχουν παρά να κατεβάσουν την εφαρμογή στο Android ή iOS smartphone τους και να κάνουν εγγραφή, σκανάροντας την προσωπική τους ψηφιακή...

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

Lidl Plus: Χαμός έχει προκληθεί στο διαδίκτυο από τη νέα εφαρμογή της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για «το νέο πρόγραμμα πιστότητας της Lidl Ελλάς».

Οι πελάτες της αλυσίδας δεν έχουν παρά να κατεβάσουν την εφαρμογή στο Android ή iOS smartphone τους και να κάνουν εγγραφή, σκανάροντας την προσωπική τους ψηφιακή κάρτα, ώστε να εξασφαλίσουν μοναδικές Lidl Plus προσφορές

Μάλιστα το μότο της διαφήμισης είναι «Αν δεν το κατεβάσεις δεν το χεις», το οποίο επαναλαμβάνεται αρκετές φορές κατά την διάρκεια του διαφημιστικού.

Σύμφωνα με τα Lidl πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα πιστώτητας για να κερδίζει ο χρήστης ακόμα περισσότερα «χωρίς πόντους, χωρίς κάρτα».

Οι χρήστες του twitter στην Ελλάδα διαμαρτύρονται γιατί η… διαφήμιση της εταιρείας εμφανίζεται συνεχώς μπροστά τους.

Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε το ποσό που δαπανήθηκε για την διαδικτυακή διαφήμιση της εταιρείας και την στόχευση της διαφήμισης.

Επίσης θα είχε ενδιαφέρον να μας έλεγε κάποιος υπεύθυνος από την εταιρεία αν γνωρίζει την λέξη «σπαμ».

Exit mobile version