MasterChef 4: Χαμός στο αποψινό επεισόδιο με Ντέμη και Γιώργο! (vid)
MasterChef 4: Απόψε το βράδυ το αγαπημένο ριάλιτι μαγειρικής επιστρέφει στις οθόνες μας με ένα επεισόδιο για… γερά νεύρα! Δεν είναι λίγες οι φορές, που τα μέλη των ομάδων, λίγο πριν την ψηφοφορία, ξέρουν ποιον ή ποια πρόκειται να ψηφίσουν. Πολλές φορές ακόμα, κάποιοι γνωρίζουν και από ποιους θα ψηφιστούν. Στο αποψινό επεισόδιο, όμως, τα...MasterChef 4: Απόψε το βράδυ το αγαπημένο ριάλιτι μαγειρικής επιστρέφει στις οθόνες μας με ένα επεισόδιο για… γερά νεύρα!
Δεν είναι λίγες οι φορές, που τα μέλη των ομάδων, λίγο πριν την ψηφοφορία, ξέρουν ποιον ή ποια πρόκειται να ψηφίσουν. Πολλές φορές ακόμα, κάποιοι γνωρίζουν και από ποιους θα ψηφιστούν.
Στο αποψινό επεισόδιο, όμως, τα πράγματα θα πάρουν άλλη τροπή και τα νεύρα όλων θα δοκιμαστούν.
Η Κάρτα Ασυλίας βρίσκεται στα χέρια της Μαρίας, ως νικήτρια του τελευταίου Τεστ Δημιουργικότητας. Η αίσθηση, που είχε όμως όταν κάποια στιγμή στο παρελθόν η Κατερίνα τη χρησιμοποίησε για να σώσει τον Διονύση, ήταν εφιαλτική!
Αυτό το επιτακτικό συναίσθημα να πρέπει να «παλέψεις» αναπάντεχα για την παραμονή σου στον διαγωνισμό, είναι κάτι, που δεν θέλει να το νιώσει κανένας μέσα στο παιχνίδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ – MasterChef: Έχετε δει τη σύζυγο του Δημοσθένη; Θα πάθετε πλάκα! (pics-vid)
Από την άλλη όμως και αυτό το αίσθημα αδικίας, που νιώθει για ένα από τα παιδιά, που ψηφίστηκε με ανυπόστατες κατηγορίες, δεν την αφήνει να ησυχάσει. Η απόφασή της καθοριστική γι’ αυτό το σημείο του διαγωνισμού.
Το πιάτο αντιγραφής από τους περσινούς διαγωνιζόμενους και καλεσμένους chef, Πάνο Τόγια και Σπυριδούλα Καραμπουτάκη, του εστιατορίου «Ρους» Κύπρου, μοιάζει με σπαζοκεφαλιά!
Μόνο υψηλού επιπέδου ζητούμενα αναμένεται να εκτελέσουν οι δύο υποψήφιοι προς αποχώρηση, αφού μόνο έτσι θα αποδείξουν ποιος από τους δύο αξίζει να περάσει ένα βήμα πιο κοντά στη διεκδίκηση του τίτλου MasterChef 4.
Δείτε το τρέιλερ του αποψινού επεισοδίου:
Η μέρα τελειώνει με μια ανακούφιση για αρκετούς μέσα στον διαγωνισμό και μια αμηχανία για κάποιους άλλους. Άλλωστε πολλές φορές τα πράγματα φαίνονται διαφορετικά από τον εξώστη και μόνο εκείνοι, που μαγειρεύουν, γνωρίζουν πόσο κοντά βρισκόταν τελικά το πιάτο τους στο πρωτότυπο.