Μουντιάλ 2022: Ο ΑΝΤ1 μπορεί να αισθάνεται δικαιωμένος σε ότι έχει να κάνει με την τηλεθέαση που έχει το Παγκόσμιο Κύπελλο. Η απόφαση να παρθούν τα δικαιώματα της μεγάλης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης από το κανάλι του Αμαρουσίου δεν ήταν απλή, αλλά φέρνει αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια, κακός μπελάς για τους άλλους αποδεικνύεται το Μουντιάλ στην τηλεθέαση.
Τα στραβά με τον ΑΝΤ1+ ανήκουν στο παρελθόν. Αναλύθηκαν και συζητήθηκαν και περισσότερο από όλους τους ίδιους τους υπευθύνους «βαραίνουν» τα προβλήματα. Από εκεί και πέρα όμως η απόφαση να πάρει ο ΑΝΤ1 το Μουντιάλ 2022 δεν ήταν απλή. Διότι, η συγκεκριμένη διοργάνωση δεν ήταν καλοκαιρινή. Εκεί το πράγμα θα ήταν απλό. Το κυρίως τηλεοπτικό πρόγραμμα θα είχε ολοκληρωθεί κι όλα θα ήταν πιο εύκολα.
Από τη στιγμή που το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ ήταν Νοέμβριο – Δεκέμβριο, σε μια άκρως εμπορική περίοδο και σε μια εμπορική ζώνη όπως η prime time αποτελούσε ρίσκο η συγκεκριμένη επιλογή. Στο πρόγραμμα ήρθαν τα πάνω κάτω. Τη στιγμή που τα άλλα κανάλια θα είχαν… στρωμένη δουλειά με Σασμό, Γη της Ελιάς και άλλες σειρές που έχουν το δικό τους σταθερό κοινό, το να έχει ο ΑΝΤ1 ποδόσφαιρο ήταν ζόρικη απόφαση.
Μουντιάλ 2022: Δικαιωμένος ο ΑΝΤ1
Για όλη αυτή την ιστορία του Μουντιάλ κρατούσα μικρό καλάθι, αλλά πρέπει να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη. Από την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, μέχρι και την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου τα παιχνίδια του Παγκοσμίου Κυπέλλου είχαν μέσο όρο 1.370.075 ποδοσφαιρόφιλους στο σύνολο κοινού έστω και για 1’.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι αγώνες της Α’ φάσης του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου σημείωσαν κατά μέσο όρο 23,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 22,7% στο γενικό σύνολο.
Και όπως σημειώνεται από το Δελτίο Τύπου του ΑΝΤ1 επίσης, το ποδόσφαιρο είναι τόσο ανδρικό όσο και γυναικείο σπορ, με τους άνδρες όλων των ηλικιών να σκοράρουν 34,1% και τις γυναίκες ηλικίας 25-44 να φτάνουν μέχρι και το 17%!
ΤΡΟΜΕΡΟ ΔΩΡΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΟΥΝΤΙΑΛ!
Τα 4 ματς που χτύπησαν κόκκινο στην τηλεθέαση ήταν:
Ισπανία-Γερμανία με 31,5% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 29,6% στο γενικό σύνολο, με 2.148.930 να το παρακολουθούν έστω και για 1’.
Κροατία-Καναδάς με 30,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 28% στο γενικό σύνολο, με 1.710.818 να το παρακολουθούν έστω και για 1’.
Πολωνία-Αργεντινή με 30,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 27,7% στο γενικό σύνολο, με 2.206.285 να το παρακολουθούν έστω και για 1’.
Γερμανία-Ιαπωνία με 30,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 26,1% στο γενικό σύνολο με 1.146.177 να το παρακολουθούν έστω και για 1’.
Και η συνέχεια, εξυπακούεται, πως αποδείχθηκε καλύτερη, αφού τα παιχνίδια ήταν πιο κομβικά.
Το κορυφαίο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη σε όλη τη διάρκεια της φάσης «16» χτύπησε κόκκινο στα νούμερα τηλεθέασης, με τους απογευματινούς νοκ άουτ αγώνες να καθηλώνουν 1.663.855 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού έστω και για 1’, ενώ τους βραδινούς νοκ άουτ αγώνες παρακολούθησαν 2.111.632 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού έστω και για 1’.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι αγώνες της φάσης των «16» του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου 2022 από το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου μέχρι και την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου, έβαλαν γκολ στον πίνακα τηλεθέασης σημειώνοντας κατά μέσο όρο 28,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 27,8% στο γενικό σύνολο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία, το Μουντιάλ, είναι τόσο ανδρικό όσο και γυναικείο «σπορ», με τους άνδρες 18-54 να σκοράρουν 36,1% και τις γυναίκες ηλικίας 45-54 να φτάνουν μέχρι και 20,4%.
ΤΟ TOP 3 ΤΗΣ «ΦΑΣΗΣ ΤΩΝ 16»
Τα πέναλτι στον αγώνα Μαρόκο – Ισπανία «χτύπησαν» 44,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 38,5 % στο γενικό σύνολο.
Ο αγώνας Γαλλία – Πολωνία σημείωσε 32,2% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ σε 15’ (18:15-18:30)έφτασε το 37,8%.
Τον αγώνα Βραζιλία-Νότια Κορέα παρακολούθησαν έστω και για 1’, 2.181.915 τηλεθεατές.
Ολυμπιακός: Το έλεγε ο Μαρτίνς αλλά δεν το πίστευαν – Τώρα είναι ξεκάθαρα
Δείτε ακόμα
Κάρεν Στράμετζ: Η πανέμορφη Αυστριακή που ειδικεύεται στα εμπόδια είχε τρελάνει την Κύπρο