MEDIA

Netflix: ΤΕΛΟΣ οι κοινοί κωδικοί – Έρχονται και διαφημίσεις – Τι έχει συμβεί

Τέλος το μοίρασμα των κωδικών για το Netflix!

Netflix: ΤΕΛΟΣ οι κοινοί κωδικοί – Έρχονται και διαφημίσεις – Τι έχει συμβεί
Netflix: ΤΕΛΟΣ οι κοινοί κωδικοί – Έρχονται και διαφημίσεις – Τι έχει συμβεί
Συντάκτης: Δανάη Τριανταφυλλίδου Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Σε μια άσχημη εξέλιξη για τους λάτρεις του Netflix προχωρά η διάσημη πλατφόρμα που αποφάσισε να δώσει ένας τέλος στους κοινούς κωδικούς αλλά και να προχωρήσει σε ορισμένες αλλαγές του τρόπου λειτουργίας της.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα η μετοχή του Netflix γνώρισε μια κατάρρευση κατά 40% μετά και την απώλεια πολλών συνδρομητών και πλέον ο στόχος είναι να σηκώσει κεφάλι.

Για αυτόν τον λόγο οι ιθύνοντες της εταιρείας προσανατολίζονται σε ορισμένες κομβικές αλλαγές προκειμένου να παρουσιάσουν ένα ακόμη πιο δελεαστικό προϊόν για τους πελάτες που επιθυμούν να δούνε της ταινίες που περιλαμβάνει η πλατφόρμα.

 

Όπως αναφέρει το nytimes.com, η εταιρεία γνωστοποίησε στους εργαζόμενους πως σκοπεύει να βγάλει στην αγορά ένα νέο τύπο συνδρομής που δεν θα επιτρέπει το μοίρασμα των κωδικών, κάτι για το οποίο διαβάσατε πρόσφατα από το Sportime.

Πιο συγκεκριμένα, αυτό το νέο σύστημα θα φέρει κομβικές αλλαγές όπως την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, μεταξύ συνδρομητών, την ίδια περίοδο.

 

Netflix: Έρχονται και διαφημίσεις – Χαμηλότερο κόστος στο πακέτο συνδρομής

Παράλληλα, σε αυτό το πακέτο που αναμένεται να έχει χαμηλότερο οικονομικό κόστος για τους συνδρομητές θα περιλαμβάνει και την προσθήκη διαφημίσεων.

O CEO της εταιρείας από την πλευρά του τόνισε πως οι διαφημίσεις ήταν το τελευταίο που είχε στο μυαλό του όμως ο ανταγωνισμός και η πτώση της δημοτικότητας αναγκάζει το Netflix να πάρει αυτή την απόφαση.

 

Θυμίζουμε πως η πλατφόρμα προχωράει σε μία σημαντική αλλαγή στα πακέτα standard και premium καθώς πλέον θα υπάρχει η δυνατότητα πρόσθεσης υπό-λογαριασμού για μέχρι 2 άτομα επιπλέον τα οποία θα έχουν τα δικά τους προφίλ αλλά και κωδικούς πρόσβασης.

Το Netflix πλέον αλλάζει και δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς τη στιγμή που η εταιρεία προσπαθεί να ανακάμψει έπειτα από το σοκ της απώλειας περίπου 200.000 συνδρομητών και 40 δισ. δολαρίων.

Ειδήσεις τώρα

Σασμός επόμενα επεισόδια: Νεκρός ο Άγγελος – Αυτός τον σκοτώνει

Η γη της ελιάς επόμενα επεισόδια: Νεκρός ο Δημήτρης – Τι έχει συμβεί

Τρία Μίλια επόμενα επεισόδια: Κρυφή συνάντηση Κλειώ – Κυριάκου – Ο Πέτρος τους πιάσει στα πράσα!

 

Exit mobile version