Netflix: Οι άνθρωποι που έχουν… εγκατασταθεί στους καναπέδες τους έχουν τώρα μια νέα επιλογή – συγκεκριμένα να πληρώνουν λιγότερα για τις αγαπημένες τους εκπομπές, υπό την προϋπόθεση ότι θα τις παρακολουθούν με διαφημίσεις.
H πλατφόρμα κυκλοφόρησε το πρόγραμμα streaming «Basic with Ads» σε 12 χώρες και σκοπεύει να το επεκτείνει με την πάροδο του χρόνου.
Είναι μια τεράστια αλλαγή για τον τεχνολογικό γίγαντα, ο οποίος πρωτοστάτησε στη ροή προγράμματος χωρίς διαφημίσεις, έχοντας βασιστεί σε συνδρομές.
Ωστόσο, καθώς το αυξανόμενο κόστος και οι προσφορές από νέους ανταγωνιστές ωθούν το κοινό προς την αποχώρηση, η εταιρεία έπρεπε να δράσει.
Στην ανακοίνωση της νέας υπηρεσίας, το Netflix είπε ότι είναι πεπεισμένο ότι έχει πλέον «τιμή και πλάνο για κάθε θαυμαστή».
Χρεώνει 4,99£ τον μήνα στο Ηνωμένο Βασίλειο και 6,99$ στις ΗΠΑ για το νέο πρόγραμμα, ήτοι μια έκπτωση περίπου 30% στη φθηνότερη επιλογή της εταιρείας χωρίς διαφημίσεις.
Άρα οι άνθρωποι θα το κάνουν;
Η Κέιτλιν, μια γυναίκα από το Νοτιοδυτικό Λονδίνο, είπε στο BBC ότι δεν σχεδίαζε να το αλλάξει.
Η 33χρονη ανέφερε ότι ήταν τυχερή που μπορούσε να αντέξει οικονομικά το κόστος της συνδρομής της.
Παράλληλα υποστήριξε ότι η κίνηση του Netflix ήταν «μια απελπισμένη προσπάθεια για να προσελκύσει περισσότερους ανθρώπους», ενέργεια που στο τέλος θα βλάψει το εμπορικό σήμα.
«Αν πρόκειται να προσφέρουν βοηθήματα, φαίνεται σαν μια λιγότερο premium υπηρεσία για την οποία οι άνθρωποι θα χαρούν να συνεχίσουν να πληρώνουν. Η υπερφόρτωση εκπομπών και ταινιών με διαφημίσεις, θα κάνει το Netflix ένα ακόμη YouTube», προσέθεσε.