OPEN TV: Αυτό είναι το σχέδιο για να ανεβάσει ποσοστά τηλεθέασης
Στόχος είναι η τηλεθέαση του OPEN TV να ανέβει στο 6,5% μέσα στους επόμενους μήνες,Βήμα-βήμα προχωρά ο ανασχεδιασμός του ψυχαγωγικού προγράμματος του OPEN TV, μετά το deal ανάθεσής του στην Barking Well, που θέτει ως στόχο να “ξεκολλήσει το κανάλι από το 4,5%-5%.
Στόχος των ιθυνόντων είναι με βελτιωτικές κινήσεις να ανεβάσουν την τηλεθέαση του OPEN TV στο 6,5% μέσα στους επόμενους μήνες, ώστε να διεκδικήσουν και μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφήμιση, ενώ, αν πάρουν θετικά δείγματα από την αγορά, ο πήχης θα ανέβει με επένδυση σε μεγάλα projects στην prime time.
Οι εκπομπές ρίχνουν μία-μία αυλαία για τη φετινή σεζόν (χθες αποχαιρέτησε το κοινό η Ελένη Τσολάκη), ενώ σταδιακά κλείνουν και τα ανοιχτά μέτωπα. Η Μπέττυ Μαγγίρα έδωσε τα χέρια με το OPEN TV και, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, παραμένει στην πρωινή ζώνη τις καθημερινές.
Στο κάδρο μπαίνει και η Κατερίνα Ζαρίφη, που συζητά για να αναλάβει εκπομπή στο κανάλι. Να σημειωθεί ότι υπάρχει σχέδιο και για late night με τρία επεισόδια την εβδομάδα.
Σε επαφές με την Barking Well βρίσκεται και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, ενώ για την ώρα δεν επιβεβαιώνεται επαφή ή κρούση του καναλιού ή της εταιρείας παραγωγής με την Ιωάννα Μαλέσκου.
Πηγή mediatime.gr