MEDIA

Τηλεθέαση 12/2: Τρεις σειρές «κονταροχτυπήθηκαν» – Πρωτιά για το «Έρωτας με διαφορά»

Πρωτιά στη τηλεθέαση 12/2 έπιασε το σίριαλ «Έρωτας με διαφορά» όσον αφορά το δυναμικό κοινό ενώ από κοντά ακολούθησαν η Φαμίλια και οι 8 λέξεις!

Τηλεθέαση-'Ερωτας με διαφορά
Τηλεθέαση-'Ερωτας με διαφορά
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Πρωτιά στη τηλεθέαση 12/2 έπιασε το σίριαλ «Έρωτας με διαφορά» όσον αφορά το δυναμικό κοινό ενώ από κοντά ακολούθησαν η Φαμίλια και οι 8 λέξεις!

Τηλεθέαση 12/2: Μάχη έδωσαν για την τηλεθέαση στην prime time της Πέμπτης 11 Φεβρουαρίου στην Ελληνική Τηλεόραση τρεις τηλεοπτικές σειρές, με τις πρώτες θέσεις σε γενικό και δυναμικό να καταλήγουν σε διαφορετικά χέρια.

Το «Έρωτας με διαφορά» του STAR  πήρε την πρωτιά στο δυναμικό κοινό με μέσο όρο 15,2% και ακολούθησαν η Φαμίλια με 12,5% και οι «8 Λέξεις» με 11,2%.

Αντίθετα, στο γενικό σύνολο οι «8 Λέξεις» κράτησαν την πρώτη θέση με 20,7% μέσο όρο και ακολούθησαν η Φαμίλια με 12,2% και το «Έρωτας με διαφορά» με 10,3%.

Η τηλεθέαση…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Έρωτας με διαφορά – 15,2%

Η Φαμίλια – 12,5%

8 Λέξεις – 11,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

8 Λέξεις – 20,7%

Η Φαμίλια – 12,2%

Έρωτας με διαφορά – 10,3%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Τηλεθέαση 11/2: Μάχη σώμα με σώμα Survivor και Άγριες Μέλισσες

Τηλεθέαση 11/2: Πανικός γίνεται κάθε βράδυ ανάμεσα στο Survivor και τις Άγριες Μέλισσες, που διεκδικούν την κορυφή της τηλεθέασης.

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ είναι αυτό που έχει το ελαφρύ προβάδισμα, ωστόσο η αγαπημένη σειρά του ΑΝΤ1, πλησιάζει με πολύ… άγριες διαθέσεις.

Συγκεκριμένα, το βράδυ της Τετάρτης, το Survivor είχε στο γενικό σύνολο 29,5%, ενώ στο δυναμικό κοινό κατάφερε να φτάσει και το 30,7%.

Όσον αφορά τις Άγριες Μέλισσες, έμειναν λίγο πίσω, έχοντας στο γενικό 29,1% και στο δυναμικό 28,8%, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα.

Τα αρνητικά νέα πάντως συνεχίζονται για το MasterChef, το οποίο παραμένει τρίτο και αρκετά μάλιστα πίσω από τα άλλα δύο προγράμματα, έχοντας στο δυναμικό 21,9% και στο γενικό 18,1%.

 

Exit mobile version