Τηλεθέαση 23/09: Η νέα σεζόν έχει ξεκινήσει και ήδη το τηλεοπτικό κοινό έχει δείξει την προτίμηση του.
Οι πολύ πρωινοί τύποι επιλέγουν για την ενημέρωση τους τον ΣΚΑΪ και την εκπομπή “Σήμερα” με τον Δημήτρη Οικονόμου και την Μαρία Αναστασοπούλου. Στη μάχη για τη χθεσινή τηλεθέαση 23/09 ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος με 29,3% με το “Σήμερα” και ακολουθεί ο Γιώργος Παπαδάκης με το “Καλημέρα Ελλάδα” με 23,5 %.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρσι το τηλεοπτικό κοινό είχε δείξει την προτίμηση του στο πρωινό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 και όχι σε αυτό του ΣΚΑΪ όπως συμβαίνει φέτος.
Ο ΣΚΑΪ συνεχίζει να είναι πρώτος στις καρδιές του κοινού στης πρωινές εκπομπές με τον Γιώργο Λιάγκα (23,1 %) να περνάει σε τηλεθέαση την Φαίη Σκορδά και “Το πρωινό” (17,4 %).
Η μεσημεριανή ζώνη ανέκαθεν ήταν από τις πιο δυνατές και με την έναρξη της εκπομπής του Νίκου Μουτσινά ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός.
Το “καλό μεσημεράκι” λοιπόν στην πρεμιέρα του στον ΣΚΑΪ έκανε 20,7 %, αφήνοντας δεύτερο το STAR με το “Shopping Star” που σημείωσε 18,5%, ενώ και το “Ρουκ Ζουκ” του ΑΝΤ1 με τη Ζέτα Μακρυπούλια σημείωσε υψηλά νούμερα (17,2 %).
Πάμε τώρα στην “μάχη” της τηλεθέασης των δελτίων ειδήσεων.
Εκεί είδαμε χθες τον Νίκο Χατζηνικολάου και το “ΑΝΤ1 News” να είναι στην κορυφή με 21,2% και ο Αντώνης Στρόιτερ με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha να βρίσκονται στη δεύτερη θέση της προτίμησης των τηλεθεατών με 18,9%.
Τηλεθέαση 23/09: Prime Time
Prime Time, η ζώνη που τα περισσότερα κανάλια επενδύουν με τα δυνατότερα χαρτιά τους. Στην πρώτη θέση λοιπόν συναντάμε τον GNTM 2 με 20,5% του τηλεοπτικού κοινού να παρακολουθεί τα επίδοξα μοντέλα. Ακολουθεί ο Alpha με μυθοπλασία και το “‘Ελα στη θέση μου” (18,9 %), αλλά και ο ΣΚΑΪ με τη νέα του σειρά “8 Λέξεις” (18,6%).
Τέλος το πρώτο επεισόδιο του “Λόγω Τιμής- 20 χρόνια μετά” σάρωσε στην τηλεθέαση, σημειώνοντας 25,2%.