Τηλεθέαση AGB είχαμε. Αλλά και μέτρηση της τηλεθέασης από τη Nielsen είχαμε… Διότι, το νέο μοντέλο μέτρησης των νούμερων τηλεθέασης είναι ήδη εδώ. Όπως και η επόμενη μέρα γενικότερα στην εξαγωγή συμπερασμάτων τηλεοπτικής συμπεριφοράς των τηλεθεατών.
Τηλεθέαση Nielsen ή για τους παλιότερους τηλεθέαση AGB. Ένας όρος με… ιστορία αφού δεκαετίες τώρα όλη η τηλεοπτική αρένα ορκίζεται σε αυτόν. Κοιμάται και ξυπνά στο όνομα του.
Κυριολεκτικά, αφού τα νούμερα της τηλεθέασης βγαίνουν κάθε πρωί, όχι και πάρα πολύ πρωί όμως γιατί θέλουν και μια διαδικασία.
Έχει μπει τόσο στο πετσί των εμπλεκομένων με την TV που έχει γίνει ρουτίνα. Όλα προχωράνε, ζούμε στην πιο «real time» εποχή. Με άλλα λόγια, το να περιμένουμε μέχρι το ξημέρωμα για να δούμε τι έκαναν την προηγούμενη μέρα οι εκπομπές μοιάζει παράλογα λογικό.
Όλα δείχνουν ότι αυτή η εποχή φτάνει στο τέλος και ότι η μέθοδος Nielsen θα περάσει στην ιστορία. Πολλοί οι μνηστήρες της νέας εποχής των τηλεθεάσεων, ένας όμως ξεχωρίζει. Η Samba TV γράφει ήδη ιστορία μετρώντας real time εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.
Τηλεθέαση AGB είχαμε…
Το Samba TV είναι μια πρωτοποριακή τεχνολογία που ενσωματώνεται σε έξυπνες τηλεοράσεις, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες ανάλυσης τηλεθέασης μέσω της χρήσης της τεχνολογίας Automatic Content Recognition (ACR). Η τεχνολογία ACR επιτρέπει στο Samba TV να αναγνωρίζει ποιο περιεχόμενο παίζει σε μια συνδεδεμένη τηλεόραση, ανεξάρτητα από την πηγή του περιεχομένου (π.χ., επίγεια, καλωδιακή, δορυφορική τηλεόραση, streaming services).
Αυτό δίνει τη δυνατότητα για πιο λεπτομερή και ακριβή μέτρηση της τηλεθέασης, παρέχοντας ταυτόχρονα προσαρμοσμένες συστάσεις περιεχομένου στους χρήστες.
Μέχρι το τελευταίο διαθέσιμο στοιχείο, το Samba TV έχει εγκατασταθεί σε εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις σε όλο τον κόσμο, συνεργαζόμενο με κορυφαίους κατασκευαστές όπως η Sony, η Sharp, η TCL, και πολλοί άλλοι, καθιστώντας την μία από τις πλέον διαδεδομένες πλατφόρμες μέτρησης τηλεθέασης.
Η τεράστια διαφορά του Samba TV
Η δύναμη του Samba TV δεν βρίσκεται μόνο στην ικανότητά του να παρέχει πιο ακριβείς μετρήσεις τηλεθέασης αλλά και στην ικανότητα να αναλύει τις τηλεοπτικές συμπεριφορές σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους σημαντικές πληροφορίες για την αποτελεσματικότερη στόχευση των καμπανιών τους.
Αυτό ανοίγει νέους δρόμους για την αξιοποίηση των δεδομένων τηλεθέασης, πέρα από τις παραδοσιακές μεθόδους, και θέτει το Samba TV στην καρδιά της εξέλιξης της διαφήμισης και της μελέτης της αγοράς.
Για να καταλάβετε την τεράστια διαφορά των δυο εταιρειών, η Nielsen στην Αμερική έχει στοιχεία από περίπου 40,000 νοικοκυριά ενώ το Samba TV από 107 εκατομμύρια νοικοκυριά.
Δεν μιλάμε απλώς για… mind the gap. Μιλάμε για χαοτική απόσταση στην ακρίβεια των αποτελεσμάτων.