MEDIA

Τηλεθέαση: Κερδίζουν έδαφος οι Άγριες Μέλισσες – Δεν ανεβαίνει με τίποτε το GNTM

Η σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες» σημείωσε άνοδο στην τηλεθέαση, με το ποσοστό, να τις φέρνει δεύτερες στο δυναμικό κοινό!

Στην τηλεθέαση οι Άγριες Μέλισσες φαίνεται πως πήραν τα πάνω τους και ανεβαίνουν στην προτίμηση του κοινού, με το GNTM να βρίσκεται σε χαμηλές «πτήσεις».
Ανεβαίνουν οι «Άγριες Μέλισσες»
Συντάκτης: Δανάη Τριανταφυλλίδου Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Στην τηλεθέαση οι Άγριες Μέλισσες φαίνεται πως πήραν τα πάνω τους και ανεβαίνουν στην προτίμηση του κοινού, με το GNTM να βρίσκεται σε χαμηλές «πτήσεις».

Έτσι για ένα ακόμα βράδυ οι σειρές τα πήγαν περίφημα, όσον αφορά την τηλεθέαση. Με τον Σασμό, και την Γης της Ελιάς να είναι σταθερά σε ψηλά νούμερα. Όμως δεν φαίνεται να υπάρχει πλέον απογοήτευση για τις Άγριες Μέλισσες.

Το σήριαλ του ΑΝΤ1 ανεβαίνει σταδιακά στην προτίμηση του κοινού και ο κόσμος αρχίζει να το βλέπει όλο και πιο φανατικά στον τρίτο του κύκλο, όπως γινόταν και στις προηγούμενες δύο σεζόν του.

Αντίθετα το GNTM, ότι και να γίνει δεν φαίνεται πως μπορεί να συναγωνιστεί τις ελληνικές σειρές. Μπορεί να είναι το πρόγραμμα που τις ακολουθεί στις προτιμήσεις, όμως αυτό το γεγονός δεν είναι αρκετό για το παιχνίδι του Star.

Ας περάσουμε λοιπόν στα νούμερα που σημείωσαν τα προγράμματα. Οι «Άγριες Μέλισσες» στο γενικό σύνολο έφτασαν στο 21.1%. Ο «Σασμός» ήταν πρώτος με 25.3% και η «Γη της Ελιάς» τον ακολούθησε με 23.7%.

Στο δυναμικό κοινό όμως οι «Άγριες Μέλισσες» τα πήγαν εξαιρετικά με 20.4% και πέρασαν στην δεύτερη θέση. Με το Σασμό στην πρώτη (26.8%) και την «Γη της Ελιάς» στην τρίτη (17.9%).

Το GNTM με την σειρά του κυμάνθηκε στο 11.7% στο γενικό σύνολο και το 17.5% στο δυναμικό κοινό. Καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση στις σχετικές λίστες.

Η Τηλεθέαση ανά ζώνη:

Νωρίς το πρωί

Happy Day (ΑLPHA): 11,4%

Kαλημέρα Ελλάδα (ΑΝΤ1): 13,4%

Κοινωνία Ώρα Mega: 17,8%

Mega Καλημέρα: 17,2%

Ώρα Ελλάδος (OPEN): 8,6%

Σήμερα (ΣΚΑΪ): 11,8%

Πρωινή ζώνη

Super Κατερίνα (ΑLPHA): 15,1%

Το Πρωινό (ΑΝΤ1): 12,9%

Πάμε Δανάη (MEGA): 16,7%

Ποιος είναι πρωινιάτικα (OPEN): 4,1%

Breakfast at Star (STAR): 11,4%

Αταίριαστοι (ΣΚΑΪ): 7,2%

 

Style me up (ΑLPHA): 5,3%

Αλήθειες με τη Ζήνα (STAR): 12,2%

Love it (ΣΚΑΪ): 6,7%

Ώρα για φαγητό (ΣΚΑΪ): 11,1%

Μεσημεριανή ζώνη

Tlive (ΑLPHA): 11%

Κωνσταντίνου και Ελένης (Ε)(ΑΝΤ1): 19,3%

Ρουκ Ζουκ (ΑΝΤ1): 16%

Ελένη (MEGA): 13,2%

Κάθε μέρα σεφ (OPEN): 3,5%

Μονκ (STAR): 15%

Καλό μεσημεράκι (ΣΚΑΪ): 15,5%

Απογευματινή ζώνη

Οικογενειακές ιστορίες (ΑLPHA): 13,8%

Deal (ALPHA): 18,8%

5×5 (ΑΝΤ1): 14,4%

Live news (MEGA): 12,9%

Το αύριο μας ανήκει (MEGA): 4,9%

Η τελευταία ώρα (OPEN): 4,2%

Shopping Star (STAR): 20,2%

O τροχός της τύχης (STAR): 19,4%

Κάτι ξαναψήνεται (ΣΚΑΪ): 12,2%

Μόλις χθες (ΣΚΑΪ): 7,2%

Βραδινά δελτία ειδήσεων

ALPHA: 14,9%

ΑΝΤ1: 12,9%

MEGA: 9,5%

OPEN: 8,1%

STAR: 13,3%

ΣΚΑΪ: 9,8%

Βραδινή Prime Time ζώνη

Σασμός – 25,3%

Γη της Ελιάς – 23,7%

Άγριες Μέλισσες – 21,1%

GNTM – 11,7%

Game of Chefs – 7,1%

Top Chef – 3,6%

Σε ξένα χέρια – 3,5%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σασμός – 26,8%

Άγριες Μέλισσες – 20,4%

Γη της Ελιάς – 17,9%

GNTM – 17,5%

Game of Chefs – 6,9%

Top Chef – 2,6%

Σε ξένα χέρια – 2,6%

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΚΑΝΑΛΙΩΝ

ALPHA: 13,3%

ΑΝΤ1: 13,5%

MEGA: 12,9%

OPEN: 4,5%

STAR: 14,7%

ΕΡΤ1: 3,9%

ΣΚΑΪ: 8%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Exit mobile version