MEDIA

Τηλεθέαση Nielsen : Χρήστες με μηχανάκια προσεγγίζουν δημοσιογράφους και εκπομπές!

Πόσο αξιόπιστος είναι κάποιος που έχει μηχανάκι Nielsen; Πως διασφαλίζεται το ότι δεν γίνονται δοσοληψίες και αλισβερίσια;
Τηλεθέαση Nielsen : Χρήστες με μηχανάκια προσεγγίζουν δημοσιογράφους και εκπομπές!

Τηλεθέαση Nielsen επί πληρωμή; Υπάρχει τρόπος να διασφαλίσει η εταιρεία την αξιοπιστία όσων έχουν μηχανάκια Nielsen; Γνωρίζει με βεβαιότητα πως δεν έρχονται σε επαφή με δημοσιογράφους και εκπομπές; Σοβαρές οι καταγγελίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο…

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναστατώνουν την τηλεοπτική αγορά! Ο λόγος; Οι δημοσιεύσεις που αναφέρουν την ύπαρξη «μηχανημάτων Nielsen» στα σπίτια τους πυροδοτούν ερωτήματα σχετικά με την διασφάλιση της εμπιστευτικότητας και την αποτροπή του επηρεασμού των δεδομένων τηλεθέασης.

Η Nielsen, η κορυφαία υποτίθεται (μιας και έχει το μονοπώλιο) εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης, χρησιμοποιεί ένα δίκτυο νοικοκυριών όπου ειδικά μηχανάκια καταγράφουν τις τηλεοπτικές συνήθειες των θεατών. Αυτά τα δεδομένα αποτελούν τη βάση για τα ratings που επηρεάζουν τον προγραμματισμό των καναλιών, τις διαφημιστικές δαπάνες και τελικά ολόκληρη την τηλεοπτική βιομηχανία.

Ωστόσο αναρτήσεις χρηστών στο Twitter και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αναφέρουν ότι διαθέτουν αυτά τα μηχανάκια Nielsen, εγείροντας σοβαρούς προβληματισμούς.

Τηλεθέαση Nielsen: Οι ανησυχίες εστιάζονται σε τρεις κύριους τομείς:

  • Διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών: Το γεγονός ότι χρήστες δημοσιοποιούν τη συμμετοχή τους στο panel της Nielsen εγείρει ερωτήματα σχετικά με την τήρηση της εμπιστευτικότητας. Είναι άγνωστο αν η Nielsen δεσμεύει τα μέλη της με συμβόλαια εχεμύθειας, ωστόσο, η δημόσια αποκάλυψη αυτή δημιουργεί ένα περιβάλλον ευνοϊκό για παραβιάσεις.
  • Επικοινωνία με πρόσωπα των media: Ορισμένοι χρήστες αναφέρουν ακόμα και επικοινωνία με δημοσιογράφους και εκπομπές, ενισχύοντας τους φόβους για πιθανή χειραγώγηση των αποτελεσμάτων. Η γνώση του ότι μια συγκεκριμένη εκπομπή παρακολουθείται από τη Nielsen θα μπορούσε να επηρεάσει τη συμπεριφορά των θεατών, αλλοιώνοντας τα δεδομένα.
  • Απειλή προς την αξιοπιστία των μετρήσεων: Συνολικά, αυτά τα περιστατικά θέτουν υπό αμφισβήτηση την ακεραιότητα ολόκληρου του συστήματος της Nielsen. Εάν η εμπιστευτικότητα δεν διασφαλίζεται και τα δεδομένα είναι ευάλλωτα σε επηρεασμούς, τότε η αξιοπιστία των ratings τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο.

Η Nielsen οφείλει να αντιμετωπίσει άμεσα αυτά τα ζητήματα. Έρευνα για πιθανές παραβιάσεις των όρων χρήσης, δημόσια τοποθέτηση σχετικά με το ζήτημα και σαφή μέτρα για την αποτροπή μελλοντικών περιστατικών είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης στην εγκυρότητα των μετρήσεων τηλεθέασης. Η διαφάνεια και η ακεραιότητα αποτελούν το θεμέλιο της τηλεοπτικής βιομηχανίας, και η Nielsen οφείλει να λάβει τα απαραίτητα βήματα για την προστασία τους.

Μερικά από τα tweets

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τηλεθέαση Nielsen : Χρήστες με μηχανάκια προσεγγίζουν δημοσιογράφους και εκπομπές!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…