Το SDNA είναι σε σύγχυση
Φαίνεται πως οι τελευταίες εμφανίσεις του ΠΑΟΚ (πριν το προβάδισμα που πήρε το βράδυ της Τετάρτης – 5/2- απέναντι στον Παναθηναϊκό) έχουν προκαλέσει μια είδους σύγχυση στο SDNA. Πως αλλιώς να αξιολογήσει κανείς το δημοσίευμα που βγήκε πριν από λίγο στον αέρα με μομφή για το Sportime. Μάλιστα, είναι φανερό πως γράφτηκε κατά παραγγελία αλλά το...Φαίνεται πως οι τελευταίες εμφανίσεις του ΠΑΟΚ (πριν το προβάδισμα που πήρε το βράδυ της Τετάρτης – 5/2- απέναντι στον Παναθηναϊκό) έχουν προκαλέσει μια είδους σύγχυση στο SDNA.
Πως αλλιώς να αξιολογήσει κανείς το δημοσίευμα που βγήκε πριν από λίγο στον αέρα με μομφή για το Sportime.
Μάλιστα, είναι φανερό πως γράφτηκε κατά παραγγελία αλλά το χειρότερο στο πόδι.
Αναφέρει πως το Sportime κυκλοφορεί σήμερα (5/2) με διαφήμιση στο πρωτοσέλιδό του One Channel και πως «τον τελευταίο καιρό φαίνεται να υπάρχει ταύτιση της συγκεκριμένης εφημερίδα με την πολιτική και τη ρητορική του Ολυμπιακού».
Έτσι αναφέρει το SDNA.
Πρώτα απ΄όλα να ενημερώσουμε τους εκλεκτούς συναδέλφους πως δεν είναι η πρώτη ημέρα που έχει μπει η διαφήμιση του One Channel στο πρωτοσέλιδο μας.
Έχει γίνει και την προηγούμενη ημέρα αλλά και άλλες φορές.
Και φυσικά δεν είναι η μοναδική εφημερίδα που κυκλοφορεί με τη συγκεκριμένη διαφήμιση μια και κάτι ανάλογο συμβαίνει π.χ. και με την SportDay.
Το φοβερό σε αυτή την αναφορά του SDNA είναι πως σε άλλο σημείο τονίζει: «Μια καταχώρηση η οποία δεν έχει σχέση φυσικά με την ενημέρωση για το κανάλι που θα μεταδώσει ένα χ ματς, όπως συμβαίνει πάντα στα πρωτοσέλιδα «χτυπήματα» των εφημερίδων, αλλά εν προκειμένω το κανάλι βρίσκεται σε… πρώτο πλάνο, με την αναμέτρηση Τότεναμ – Σαουθάμπτον για το Κύπελλο Αγγλίας να είναι απλά η… αφορμή».
Χωρίς ίχνος ειρωνείας θα θέλαμε να ήμασταν στο μυαλό του συντάκτη.
Αλήθεια. Τι θέλει να πει; Τι εννοεί; Είχε να γράψει και άλλα θέματα, το έγραψε αυτό στο πόδι (είναι φανερό) και βγήκε αυτό το ακατανόητο αποτέλεσμα;
Δεν το είδε κανείς;
Δεν βγάζει κανένα νόημα.
Όποιος και να δει τη διαφήμιση, αντιλαμβάνεται πως αναφέρεται στον αγώνα Τότεναμ-Σάουθαμπντον για το Κύπελλο Αγγλίας.
Επίσης, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους εκλεκτούς συναδέλφους στο SDNA (είναι αυτό που λες κάτι και ας πέσει κάτω), πως δε θα είχαμε κανένα πρόβλημα να δημοσιεύσουμε στο πρωτοσέλιδό μας και διαφήμιση του OPEN.
Το αντίθετο μάλιστα θα ήταν ότι καλύτερο αν μας απέφερε και μεγάλο χρηματικό ποσό.
Όσον αφορά τα περί ταύτισης με την ρητορική του Ολυμπιακού, πραγματικά είναι να σηκώνει κανείς τα χέρια ψηλά.
Προφανώς και στο SDNA (δεν γνωρίζουμε αν είναι θέμα μενταλιτέ ή όχι, ας το αναζητήσουν οι ίδιοι εσωτερικά) θεωρούν πως πίσω από όλα τα ΜΜΕ κρύβεται κάποιος ποδοσφαιρικός παράγοντας.
Εδώ δε συμβαίνει και το χειρότερο είναι πως το γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιοι.
Μόνο και μόνο να δει κανείς τα σχόλια που υπάρχουν κάτω από τα δημοσιεύματα του Sportime θα το αντιληφθεί.
Μας βρίζουν Ολυμπιακοί, Παναθηναϊκοί, ΑΕΚτζήδες, ΠΑΟΚτζήδες, Αρειανοί. Ή μας εκθειάζουν όταν το ρεπορτάζ μας επιβεβαιώνεται (κάτι που ευτυχώς συμβαίνει συχνά).
Αντίθετα, στο SDNA εκφράζονται με αρνητικά σχόλια οι οπαδοί και οι αναγνώστες όλων των ομάδων εκτός του ΠΑΟΚ.
Προφανώς επειδή θα είναι ικανοποιημένοι από αυτά που διαβάζουν στο SDNA.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Sportime σεβόμενο τις απόψεις του καθενός δεν είχε απαντήσει στην αήθη επίθεση του αρθρογράφου του εν λόγω site Κώστα Κεφαλογιάννη.
Με αφορμή το πρωτοσέλιδο της 29ης Δεκεμβρίου «Αφήστε με να ζήσω».
Ήταν μια προσωπική του άποψη (με ύφος χιλίων Καρδιναλίων βέβαια) και δεν υπήρχε λόγος να απαντήσουμε.
Αν και ανέφερε εντός πως πρόκειται για χαμηλής κυκλοφορίας εφημερίδα. Προσβλητικό φυσικά, εκτός αν ο συγκεκριμένος κύριος έχει στοιχεία από το πρακτορείο Διανομής Τύπου.
Τότε δεν υπήρχε απάντηση.
Τώρα, μπροστά στα… ότι να ΄ναι γραφόμενα θα υπάρχει.
Μέχρι το πρωί αν το θελήσουν κάποιοι.
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram