Ανοδική πορεία. Αυτές οι δυο λέξεις είναι ικανές για να χαρακτηρίσουν τον τρόπο με τον οποίο κινείται η ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Εκτός από την αξιοσημείωτη συνεχή βελτίωση μέσα στο χορτάρι, την κατάκτηση τίτλων και την αναγνώριση από κάθε αντίπαλο, η «Ενωση» διαγράφει επιτυχημένη διαδρομή και μακριά από τους αγωνιστικούς χώρους.
Συγκεκριμένα, με τις κινήσεις της τους τελευταίους μήνες, η πρωταθλήτρια Ελλάδος έχει αποδέιξει ότι ξέρει να κάνει deal. Η χρυσή συμφωνία με την Capelli, αρχικά προκάλεσε έκπληξη, αλλά αποτέλεσε μια έξυπνη στρατηγικά σύμπραξη, η οποία θα αποφέρει την επόμενη τριετία πάνω από πέντε εκατ. ευρώ στα ταμεία του συλλόγου.
Πέρα από το κομμάτι της επίσημης εμφάνισης όμως, η ΑΕΚ δείχνει να κάνει μικρά αλλά σημαντικά βήματα, ώστε να εισχωρήσει στα ευρωπαϊκά… μανατζερικά κανάλια. Η πώληση του Βράνιες, αν μη τι άλλο, αποτέλεσε μια αξιοπρόσεκτη επιτυχία, η οποία δεν είχε μοναδικό ώφελος τα 3,5 εκατ. ευρώ. Το όνομά της έχει αρχίσει να ακούγεται στην αγορά, κάτι που πιστοποιούν και οι δανεισμοί από ομάδες όπως η Ρόμα, η Τορίνο και από Μπράγκα (Πόνσε, Μπογέ, Αλεφ).
Η τρίτη και πιο… πομπώδης κατηγορία από τα deal της «Ενωσης», αφορά στο κεφάλαιο «Αγιά Σοφιά». Η Cimolai, είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα κορυφαία brandname στο χώρο των κατασκευαστικών εταιριών έχοντας να επιδείξει πανέμορφες και υψηλού πρεστίζ εργολαβίες σε ορισμένα από τα πιο διάσημα σύγχρονα γήπεδα. Το γεγονός λοιπόν, πως ο ιταλικός κολοσσός οδηγήθηκε σε συμφωνία με τους «κιτρινόμαυρους» για το σκέπαστρο, αλλά και τη μεμβράνη επικάλυψης του νέου σταδίου, συνιστά από μόνο του μεγάλο επίτευγμα.