Η νέα φανέλα της Τσέλσι… διέρρευσε στο διαδίκτυο και οι αντιδράσεις του κόσμου δεν ήταν οι επιθυμητές.
Η Τσέλσι έχει συνεργασία με την Nike και ο κόσμος θεωρεί τη νέα βασική φανέλα ως… τεμπέλικη και εξαιρετικά απλή.
Οι περισσότεροι απαιτούν την επιστροφή της Adidas, ενώ εντύπωση προκαλεί και η αλλαγή του κεντρικού χορηγού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μαρίνα Γκρανόφσκαγια: Η «σιδηρά κυρία» της Τσέλσι
Η είδηση πως η συμφωνία με την Yokohama Tyres θα έληγε αυτή τη σεζόν ήταν γνωστή, όμως το πελώριο 3 της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας «Three», έχει προκαλέσει επίσης πολλά σχόλια.
Δείτε φωτογραφίες: