Το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι από τις διοργανώσεις με τη μεγαλύτερη προβολή και ο τελικός σημειώνει απίστευτα ποσοστά τηλεθέασης.
Κατ’ επέκταση και τα έσοδα από τις διαφημίσεις είναι πολύ μεγάλα, ειδικά για τα τηλεοπτικά δίκτυα, από τις δύο χώρες που έφτασαν στο μεγάλο τελικό.
Στην προκειμένη περίπτωση ο λόγος γίνεται για το TF1, το γαλλικό δίκτυο που αναμεταδίδει τους αγώνες της Εθνικής Γαλλίας. Από την στιγμή, λοιπόν, που οι «τρικολόρ» προκρίθηκαν στον τελικό της διοργάνωσης, το ενδιαφέρον για μία διαφήμιση στον τελικό έχει εκτοξευθεί στα ύψη και μαζί και το αντίστοιχο κόστος!
Έτσι, όποιος θέλει να διαφημιστεί στο TF1, στον τελικό της Κυριακής (15/7) με την Κροατία, θα πρέπει να βάλει πολύ… βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Όπως έγινε γνωστό, το κόστος –πάντα για διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων- μεταξύ του εθνικού ύμνου και της σέντρας θα στοιχίσει 325.000 ευρώ, για το ημίχρονο θα πρέπει κάποιος να πληρώσει 364.000 ευρώ, ενώ αντίστοιχα στην παράταση το κόστος είναι 204.000 ευρώ.
Σύμφωνα λοιπόν με εκτιμήσεις, τα έσοδα του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. ευρώ!
Σας φαίνονται πολλά; Μπορεί και να είναι! Πάντα σε σύγκριση με τα δεδομένα που επικρατούν στον ευρωπαϊκό χώρο, μιας και αναφερόμαστε σε γαλλικό δίκτυο. Από την άλλη άκρη του Ατλαντικού όμως, αυτά τα ποσά είναι σχεδόν καθημερινής… χρήσης!
Απλά να αναφέρουμε ότι το διαφημιστικό κόστος για 30 δευτερόλεπτα στον τελικό του Super Bowl στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, αγγίζει και μερικές φορές ξεπερνάει τα 5.000.000 δολάρια!