Ο Αλαφούζος ψάχνει προπονητές τύπου Σάρι για να πουλήσει τον Παναθηναϊκό το επόμενο καλοκαίρι
Προπονητή πρώτης γραμμής τύπου Σάρι ή Κόβατς θέλει ο Γιάννης Αλαφούζος με σκοπό την πώληση του ΠαναθηναϊκούΟ Γιάννης Αλαφούζος κυνηγάει μια υπέρβαση για την άκρη του πάγκου του Παναθηναϊκού. Δεν είναι τυχαίο πως χτυπάει την πόρτα του Μαουρίτσιο Σάρι με ένα σκασμό από χρήματα. Ούτε το όνομα του Νίκο Κόβατς. Ο ισχυρός άνδρας του «τριφυλλιού» πέραν της αγωνιστικής ανέλιξης της ομάδας, θέλει να την κάνει και ελκυστική για πώληση.
Πολλά τα χρόνια που είναι στο ποδόσφαιρο ο Γιάννης Αλαφούζος. Από σπόντα βρέθηκε στο τιμόνι του Παναθηναϊκού, μοναχικός καβαλάρης από το 2012. Σε αυτά τα 12 χρόνια, έβαλε προσωπικό κόπο και χρόνο, πάρα πολλά εκατ. ευρώ και λόγω της αγωνιστικής αποτυχίας του «τριφυλλιού» που δεν μπόρεσε να πάρει ένα πρωτάθλημα όλο αυτό το διάστημα.
Γι’ αυτό και το τελευταίο εξάμηνο είδε την κατάσταση διαφορετικά. Η επιμονή του να κρατήσει τον Ιωαννίδη, ο ερχομός του Μπακασέτα, η πίεση προς την Κυβέρνηση για να γίνει το γήπεδο στον Βοτανικό. Ακόμα και η επικείμενη μετακόμιση στο ΟΑΚΑ, τόσο για τα ευρωπαϊκά ματς όσο και για αυτά της ελληνικής Super League.
Αλλάζει το status o Αλαφούζος
Ο Γιάννης Αλαφούζος πάει το πράγμα ένα βήμα παραπέρα. Αυτό της πώλησης. Αλλά για να συμβεί αυτό, πρέπει το project να είναι άκρως ελκυστικό. Ο ερχομός του Μαουρσίτσιο Σάρι ή κάποιου άλλου τεχνικού, όπως ο Νίκο Κόβατς, αλλάζει πολλαπλώς status τον Παναθηναϊκό. Δεν είναι μόνο το αγωνιστικό επίπεδο.
Μια πιθανή πρόσληψη του Σάρι, για παράδειγμα. Θα αποτελέσει ένα γεγονός που θα κάνει γκελ σε όλα τα μέσα της Ευρώπης. Ανοίγει όμως την πόρτα διάπλατα στο να γίνει «παιχνίδι» κι από τους μεγάλους ατζέντηδες. Πρώτος και καλύτερος ο Φάλι Ραμαντάνι. Ασχέτως αν θα έχει άμεση εμπλοκή στο deal με τον Σάρι, θα ανοίξει δίαυλος επικοινωνίας για κάτι απλό: όπως το να έρθουν παίκτες πρώτης γραμμής, ή για κάτι μεγαλύτερο: Να προσελκυστεί επιχειρηματίας από το εξωτερικό για να αγοράσει τον Παναθηναϊκό το ερχόμενο καλοκαίρι.
Ένα ρόστερ που θα έχει μεγάλη χρηματιστηριακή αξία, ένα γήπεδο που θα βρίσκεται 18 με 24 μήνες μακριά από την παράδοσή του, ένας προπονητής εγνωσμένης αξίας, ένα καλύτερο ευρωπαϊκό εισιτήριο (τη νέα σεζόν οι 2 πρώτοι πάνε στα προκριματικά του Champions League) σε συνδυασμό με το όνομα του Παναθηναϊκό που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο αθλητικό brand στην Ελλάδα, κάνουν το project πολύ ελκυστικό.
Αυτό θέλει και προσπαθεί να πετύχει ο Γιάννης Αλαφούζος…
ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΡΙΣΚΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ!