Ο Μάρκο Σίλβα παραδίδει μαθήματα ποδοσφαίρου στην Premier League
Ο Μάρκο Σίλβα έχει παρουσιάσει τα διαπιστευτήριά του αλλά οι δύο τελευταίες παραστάσεις σε Λίβερπουλ και Τσέλσι ήταν μαεστρικέςΟ Μάρκο Σίλβα δεν είναι κανένας ρούκι. Στα 47 του συμπληρώνει ήδη 8ετία στην Αγγλία. Μετά την χρονιά που έκανε στον Ολυμπιακό, το μεγαλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου τον περίμενε.
Ο πορτογάλος προπονητής ήταν φανερό πως ήταν για ψηλά. Στη σεζόν του στην Ελλάδα παρουσίασε ένα σύνολο ελκυστικό, όμορφο στο μάτι, ουχί Ελληνικό μα δεδομένα ευρωπαϊκό.
Στην Αγγλία δεν παίζουν με αυτά. Αμέσως τον τσίμπησαν. Η Χαλ και η Γουότφορντ ήταν εκείνες που του άνοιξαν την πόρτα για πιο ψηλά. Η Έβερτον δύσκολο καράβι με πολλές ιδιαιτερότητες και ακόμα περισσότερη γκρίνια. Φαινόμενα ελληνικά που όμως δεν τα γνώρισε στην Ελλάδα. Οι Ολυμπιακοί αγάπησαν τον Μάρκο Σίλβα και ο Βαγγέλης Μαρινάκης αν μπορούσε θα τον είχε ακόμα στη χώρα μας.
Στην Έβερτον κάθισε 1,5 χρόνο και δεν κατάφερε αυτά που ήθελε. Η Φούλαμ το καλοκαίρι του 2021 ήταν το καλύτερο επόμενο βήμα. Ομάδα με πιστούς οπαδούς αλλά πιο… οικογενειακή. Το καλύτερο για να πετύχει το πλάνο του.
Μετά από 3,5 χρόνια στο Λονδίνο η Φούλαμ του Μάρκο Σίλβα παίζει απόλυτα σύγχρονο ποδόσφαιρο. Δεν εντυπωσιάζει βαθμολογικά όπως η Νότιγχαμ Φόρεστ. Αλλά αν κάποιος καθίσει να δει ένα παιχνίδι της θα χαρεί 2 ώρες modern football. Με τα θετικά του.
Η Φούλαμ μετά την άλωση της έδρας της Τσέλσι σήμερα είναι 8η. Έχει τους ίδιους βαθμούς με τη Μάντσεστερ Σίτι είναι μόλις στο -1 από την 5η Νιουκάστλ και -6 από την 4η Νότιγχαμ.
Σε «Άνφιλντ» και «Στάνφορντ Μπριτζ» όμως ο Μάρκο Σίλβα έκανε… masterclass. Το 2-2 με τη Λίβερπουλ (αν και οι κόκκινοι έπαιζαν με 10 από το 19′ λόγω αποβολής του Ρόμπερτσον) και η νίκη με την Τσέλσι. Από 1-0 στο ημίχρονο, 1-2 τελικό.
Καθηλωτική Φούλαμ στο 2ο ημίχρονο. Το απόλυτο positioning αμυντικά, εντυπωσιακές μεταβάσεις, που έβγαζε υπεραριθμία. Κάπως έτσι ήρθε και το 1-2. Η Φούλαμ έχει όλα εκείνα τα στοιχεία μιας σύγχρονης ποδοσφαιρικής ομάδας.
Αυτό το έχει επιτύχει ο Μάρκο Σίλβα.
ΜΑΓΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ