Αν δει κανείς την πορεία του Ολυμπιακού τα τελευταία χρόνια, θα καταλάβει πως οι ερυθρόλευκοι έχουν πλέον μετατραπεί σε ένα ποδοσφαιρικό selling κλάμπ που δίνει βαρύτητα στις ακαδημίες του.
Δύσκολο… task για μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός η συγκεκριμένη αλλαγή φιλοσοφίας, καθώς δεν παύει να είναι επιτακτική η ανάγκη τίτλων.
Όμως ο Ολυμπιακός καταφέρνει για την ώρα να κρατά δύο… καρπούζια κάτω από τη μία μασχάλη.
Μάλιστα το Δεκέμβριο ο Ολυμπιακός είδε άλλο έναν στόχο να επιτυγχάνεται, σύμφωνα με τον προγραμματισμό των ανθρώπων της ομάδας.
Ο Ολυμπιακός κατάφερε το Δεκέμβρη να γίνει η ομάδα με το μεγαλύτερο market value στο ελληνικό πρωτάθλημα χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει… ευρώ.
Ποιος ο λόγος της αύξησης κατά 3% της συνολικής αξίας του Ολυμπιακού; Η άνοδος των market value των νεαρών παικτών του. Στα τριά εκατ. ευρώ εκτοξεύτηκε η αξία των Μουζακίτη και Κωστούλα σε μόλις δύο μήνες και θα υπάρξει και συνέχεια.
Εκτός της ανόδου των market value των Μουζακίτη και Κωστούλα, αύξηση στην αξία τους είδαν και οι Μπότης, Ρέτσος, Αποστολόπουλος, Κοστίνια, Τσικινιο, Μαρτίνς.
Αν υπολογιστεί πως ήδη έχουν αρχίσει να προσθέτουν market value και οι Παπακανέλλος και Μπακούλας και θα ακολουθήσουν και άλλοι νεαροί από την Κ19 και με δεδομένο πως ο Ολυμπιακός θα τους κρατήσει στο λιμάνι για τουλάχιστον τρία χρόνια, όπως είναι ο προγραμματισμός των ανθρώπων του Ολυμπιακού, αντιλαμβάνεται κανείς πόσο θα ανέβει ακόμα το total market value των ερυθρόλευκων από τα 108,80 εκατ. ευρώ που βρίσκεται τώρα.
Μην εκπλαγεί κανείς αν και με τις μεταγραφικές κινήσεις που θα γίνουν το Γενάρη και την άνοδο της αξίας των μικρών, το market value του Ολυμπιακού εκτοξευτεί σε πρωτόγνωρα για την Ελλάδα επίπεδα.
Την ίδια περίοδο πάντως όλοι οι μεγάλοι του ελληνικού ποδοσφαίρου είδαν το total market value των ομάδων τους να σημειώνει πτώση.
Διαβάστε επίσης:
Ολυμπιακός: Τι συμβαίνει με Κοβάσεβιτς
Ολυμπιακός: Σκάει η βόμβα! Τι συμβαίνει με τον Ζιγές – Λύνει το συμβόλαιό του