ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Πάει για νέο ρεκόρ στα διαρκείας ο Ολυμπιακός

Με πολύ καλό ρυθμό γίνεται η πώληση των καρτών διαρκείας του Ολυμπιακού. Πιο συγκεκριμένα έσπασε το φράγμα των 14.000. Πέρσι τέτοια εποχή, που ήταν τα παιχνίδια με την Παρτιζάν, για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, είχε πουλήσει λιγότερα. Κι όλα αυτά ενώ έφτασε να πουλήσει λίγο πάνω από 21.500 κάρτες διαρκείας, που ήταν ρεκόρ. Φέτος,...
Πάει για νέο ρεκόρ στα διαρκείας ο Ολυμπιακός

Με πολύ καλό ρυθμό γίνεται η πώληση των καρτών διαρκείας του Ολυμπιακού. Πιο συγκεκριμένα έσπασε το φράγμα των 14.000. Πέρσι τέτοια εποχή, που ήταν τα παιχνίδια με την Παρτιζάν, για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, είχε πουλήσει λιγότερα.

Κι όλα αυτά ενώ έφτασε να πουλήσει λίγο πάνω από 21.500 κάρτες διαρκείας, που ήταν ρεκόρ.

Φέτος, έτσι όπως πάει η πώληση των καρτών διαρκείας, θα ξεπεράσει τις 21.500 και θα γίνει νέο ρεκόρ.

Κάτι πολύ σημαντικό για τους «ερυθρόλευκους», αφού ο κόσμος δείχνει την αγάπη του προς την ομάδα, ανεξάρτητα από την περσινή απογοητευτική σεζόν.

Αν αναλογιστεί κανείς το γεγονός πως μέρος των χρημάτων από τις κάρτες διαρκείας πηγαίνει στον Ερασιτέχνη, μπορεί εύκολα να καταλάβει την τεράστια βοήθεια του κόσμου σε όλα τα τμήματα και την συσπείρωση του στον δαφνοστεφανωμένο Έφηβο.

Το ψάχνει για Ρουί Φόντε ο Ολυμπιακός

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Πάει για νέο ρεκόρ στα διαρκείας ο Ολυμπιακός», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Χρηστάκος

Με μια μπάλα στο χέρι από μικρός. Κάποια στιγμή ξεκίνησε ερασιτεχνική καριέρα ποδοσφαιριστή στα χωμάτινα γήπεδα! Παράλληλα του άρεσε και να γράφει, γι' αυτά που ζούσε εντός των γραμμών. Γι' αυτό και σπούδασε δημοσιογραφία. Έκανε τα πρώτα βήματα στον Πρωταθλητή (1997-2011). Δούλεψε σε αθλητικά σάιτ Ολυμπιακών αποχρώσεων. Εν συνεχεία πέρασε από τη SportDay (2015-2017) και τώρα στο Sportime (από το 2017). Πλέον η μπάλα έφυγε για τα καλά από τα πόδια και είναι... στο γραπτό!