ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Παναθηναϊκός: Πρόβλημα εν όψει Μπράγκα είναι το ΟΑΚΑ – Η ΠΑΕ μοιράζει εισιτήρια, οι υψηλές τιμές δεν έφεραν ακόμα sold out, αχανής αγωνιστικός χώρος

Αν κάτι πρέπει να αγχώνει τον Παναθηναϊκό στη ρεβάνς με την Μπράγκα αυτό δεν είναι άλλο από το ΟΑΚΑ. Εισιτήρια ακόμα υπάρχουν…
Παναθηναϊκός: Πρόβλημα εν όψει Μπράγκα είναι το ΟΑΚΑ – Η ΠΑΕ μοιράζει εισιτήρια, οι υψηλές τιμές δεν έφεραν ακόμα sold out, αχανής αγωνιστικός χώρος

Ο Παναθηναϊκός έδειξε πως η Μπράγκα είναι μια ομάδα που μπορεί να την αποκλείσει. Για την ακρίβεια, το τελικό 2-1 στην Πορτογαλία και η ήττα γενικότερα, τον αδικεί. Πάλι καλά που ήρθε το γκολ του Μαντσίνι στο φινάλε της αναμέτρησης. Η ρεβάνς στο ΟΑΚΑ είναι πρόβλημα για την ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς.

Δύναμη η Λεωφόρος. Έδρα. Παλιό μεν, αλλά κανονικό ποδοσφαιρικό γήπεδο δε. Με την εξέδρα δίπλα στον αγωνιστικό χώρος, με την ακουστική να δίνει άλλο παλμό στους παίκτες. Με τους φιλοξενούμενους να ζορίζονται να… ξεφύγουν. Ένα κλουβί, ή πιο σωστά ένα μαχητικό cage, όπου ο αντίπαλος δεν μπορεί να βρει διαφυγή άπαξ και βρει ρυθμό ο Παναθηναϊκός. Η δε Μπράγκα, όσο κι αν είναι ανερχόμενη δύναμη χρόνια τώρα, σε αυτές τις συνθήκες ζορίζεται.

Το ΟΑΚΑ είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Ναι μεν οι φίλοι του Παναθηναϊκού θα δώσουν δυναμικό «παρών» για την ανατροπή με Μπράγκα, όμως για να γίνε έδρα το ΟΑΚΑ πρέπει να μην πέφτει καρφίτσα. Να μην υπάρχει άδειο κάθισμα, να έχουν κόσμο ακόμα και τα… σκαλοπάτια που λέει ο λόγος. Σε διαφορετική περίπτωση το πράγμα δεν είναι ίδιο με τη Λεωφόρο. Προς Θεού, δεν αποτελεί κα μειονέκτημα, δεν είναι όμως το πλεονέκτημα που έχει ο Παναθηναϊκός όταν αγωνίζεται στη φυσική του έδρα, τα Λεωφόρο.

ΟΑΚΑ: Ακόμα δεν έχουμε sold out

Παρά το γεγονός δε πως ο Παναθηναϊκός έχει να είναι πετυχημένος στην Ευρώπη πάνω από επτά χρόνια, sold out ακόμα δεν έχει γίνει. Διότι, o Παναθηναϊκός είναι ήδη πετυχημένος. Αποκλεισμός μιας ομάδας όπως από το Top 5 των πρωταθλημάτων όπως η Μαρσέιγ, δύο προκρίσεις ως τώρα και μία εντός έδρας νίκη μακριά από την πρόκριση στους ομίλους από το μονοπάτι των μη πρωταθλητών. Τα καταφέρει ή όχι, στο πρώτο σκέλος της σεζόν έχε φτάσει ήδη πιο… μακριά από το στόχο του.

Το θέμα είναι πως τα κάτι παραπάνω από 60.000 εισιτήρια που είχε σκοπό να τυπώσει ο Παναθηναϊκός φεύγουν με αργό ρυθμό. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα που η ΠΑΕ δίνει και μέσω διαγωνισμών και δικών της μέσων προσκλήσεις για το παιχνίδι με την Μπράγκα. Και όχι μία ή δύο, αλλά αρκετές. Αυτό είναι ενδεικτικό της δυσκολίας να υπάρξει sold out.

Υψηλές οι τιμές από την ΠΑΕ

Με δικά του έξοδα και πρωτοβουλία ασφαλώς, ο Παναθηναϊκός προχωρά σε πλήρη αντικατάσταση του χλοοτάπητα. Ο αγωνιστικός χώρος πρέπει να πληροί όλες τις προδιαγραφές για ένα παιχνίδι Champions League και το «τριφύλλι» προχώρησε σε μία σημαντική επένδυση. Αυτή την επένδυση ασφαλώς και την έκανε για την προστασία των παικτών του, αλλά δεν θα τη βρει μπροστά τους για καιρό. Αν και η επιστροφή του Παναθηναϊκού στα ευρωπαϊκά δρώμενα είναι δεδομένη, οπότε μάλλον μέχρι την κατασκευή του Βοτανικού το ΟΑΚΑ θα γίνει το δεύτερο σπίτι του.

Αυτή η εξέλιξη βέβαια, αυτό το έξτρα έξοδο, ενδεχομένως να ευθύνεται και για τις ακριβές τιμές των εισιτηρίων. Διότι, ο κόσμος του Παναθηναϊκού διψάει μεν για να δει την ομάδα του από κοντά σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Ωστόσο, οι τιμές και η κατάσταση στη χώρα δεν βοηθούν. Μίνιμουμ ένας φίλαθλος της ομάδας του Ιβάν Γιοβάνοβιτς χρειάζεται 50 ευρώ για να δει το παιχνίδι από κοντά: 40 ευρώ το εισιτήριο συν 10 ευρώ κάρτα φιλάθλου. Με άλλα λόγια, ένας πατέρας για να δει το μας με το παιδί του θέλει 100 ευρώ. Ζόρικο… Ειδικά αν μιλάμε για ανθρώπους από επαρχία, μάλλον το κόστος ανεβαίνει.

Έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη και για πιο φθηνά εισιτήρια, ειδικά στα πέταλα του γηπέδου. Τα εισιτήρια των 40 και 45 ευρώ έγιναν γρήγορα καπνός, επομένως πρακτικά έχουμε φτάσει ήδη στα ποσά των 70 ευρώ και πλέον…

Άγνωστο για τους παίκτες το ΟΑΚΑ

Κάποιοι από τους παίκτες του Ιβάν Γιοβάνοβιτς ήταν παρόντες στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας κόντρα στον ΠΑΟΚ. Όχι πολλοί όμως. Γενικώς, οι περισσότεροι από τους έντεκα που θα παίξουν κόντρα στην Μπράγκα θα έχουν ένα κοινό στοιχείο με τους παίκτες της πορτογαλικής ομάδας. Θα παίξουν στο ΟΑΚΑ για πρώτη φορά στην καριέρα τους. Ενδεχομένως να ήταν μία λύση ο αγώνας με τον Βόλο για τη Stoiximan Super League να γίνει στο ΟΑΚΑ. Από την άλλη, ίσως να μην ήθελαν στον Παναθηναϊκό να επιβαρυνθεί ο αγωνιστικός χώρος. Επιπρόσθετα, δεν ήθελαννα ρισκάρουν ένα παιχνίδι πρωταθλήματος εκεί…

Σημασία έχει πως το ΟΑΚΑ δεν είναι Λεωφόρος από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς. Οι παίκτες της Μπράγκα έχοντας τη δυνατότητα που τους δίνει το 2-1 θα περιμένουν και να χτυπήσουν στην αντεπίθεση. Και είναι έτσι δομημένο το γήπεδο στην Καλογρέζα που είναι ταμάμ για μια ομάδα που θέλει να χτυπήσει στην κόντρα. Ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Αν όμως είχε ήδη το δικό του γήπεδο ή μπορούσε να παίξει τελικά στη Λεωφόρο, θα ήταν φαβορί.

BOMBA! HΡΘΕ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΩΡΑ!

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Παναθηναϊκός: Πρόβλημα εν όψει Μπράγκα είναι το ΟΑΚΑ – Η ΠΑΕ μοιράζει εισιτήρια, οι υψηλές τιμές δεν έφεραν ακόμα sold out, αχανής αγωνιστικός χώρος», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…