Ο αγώνας με τους Γιαννιώτες έδωσε στην ΕΡΤ τηλεμερίδιο 15,9%, με το ποσοστό να φτάνει έως το 20,3%. Για τουλάχιστον ένα λεπτό συντονίστηκαν 1.576.035 θεατές.
Στους άνδρες ηλικίας 25-44 το μέσο τηλεμερίδιο άγγιξε το 24,7%, φτάνοντας ως το 32,3%. 218.524 τηλεθεατές στο ηλικιακό αυτό διάστημα παρακολούθησαν τον αγώνα για τουλάχιστον 1 λεπτό.
Ο Παναθηναϊκός, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε, εξακολουθεί να είναι τεράστιο brand με μεγάλη εμπορική επιρροή.