Γιοβάνοβιτς: Ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, όχι όμως και από την εικόνα της ομάδας του στο β’ μέρος του Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός.
Μιλώντας στην κάμερα της NOVA, ο τεχνικός του Παναθηναϊκού παραδέχθηκε ότι ο αντίπαλος ήταν καλύτερος στο ντέρμπι του «Γ. Καραϊσκάκης».
«Ήταν μία πολύ καλή ατμόσφαιρα, ποδοσφαιρική. Στο πρώτο μέρος είχαμε κάποια ανασταλτικά προβλήματα. Κάναμε αβίαστα λάθη, βιαζόμασταν πολύ. Κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην κάνουμε πολύ ποιοτικές επιθέσεις.
Το εκμεταλλεύθηκε αυτό ο Ολυμπιακός στο δεύτερο ημίχρονο. Εμείς που χαρακτηριζόμαστε από την ικανότητα της κυκλοφορίας της μπάλας, δεν το κάναμε στην πράξη και ο Ολυμπιακός αύξησε την πίεση. Είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, όχι όμως από το παιχνίδι μας στο β’ ημίχρονο».
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Τι είπε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς για Μπρινιόλι
Κληθείς να σχολιάσει την οπισθοχώρηση της ομάδας του στο β’ ημίχρονο, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς απάντησε: «Έγινε, όχι επειδή το θέλαμε εμείς, αλλά επειδή μας ανάγκασε ο αντίπαλος. Δεν είχαμε αυτοπεποίθηση να κυκλοφορήσουμε την μπάλα όπως θέλαμε».
Και προσέθεσε: «Σίγουρα είναι θετικό να παίρνεις βαθμό εκτός έδρας με τον Ολυμπιακό, ενώ στα προηγούμενα δύο εκτός είχαμε χάσει. Ειδικά αν υπολογίσουμε και τα θέματα που είχαμε στην προετοιμασία με τις απουσίες. Είναι σημαντικός βαθμός, όμως και πάλι θεωρώ ότι μπορούσαμε και έπρεπε να έχουμε καλύτερη εικόνα, ιδιαίτερα στο β’ ημίχρονο».
Ερωτηθείς για την απόδοση του Αλμπέρτο Μπρινιόλι, απάντησε: «Δεν σχολιάζω παίκτες. Για τον ίδιο είναι καλό. Δεν ήταν εύκολο, αλλά έδειξε σταθερότητα και είμαι χαρούμενος για εκείνον. Υπήρξαν κι άλλοι που έπαιξαν μετά από αρκετό διάστημα και στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων».
Ο Γιοβάνοβιτς έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: «Δεν μπορώ να δώσω ειλικρινή απάντηση στο τι μου άρεσε. Είναι ένα πρώτο ντέρμπι για μένα ως προπονητής του Παναθηναϊκού. Είναι ενδιαφέρον αυτό το ματς διότι μπορούμε να μάθουμε πράγματα ως ομάδα εν όψει της συνέχειας. Θεωρώ, πάντως, ότι έπρεπε να είχαμε πολύ περισσότερο την μπάλα στα πόδια μας».
https://youtu.be/6aPb50pw3ks