Ο Παναθηναϊκός θα αναζητήσει, με την εκκίνηση της επόμενης χρονιάς, άμεσα μετρητά μέσω συγκεκριμένων προωθητικών ενεργειών στο ποδόσφαιρο και στα ερασιτεχνικά σπορ.
Εισιτήρια και αθλητικά είδη αποτελούν πυλώνες άμεσης χρηματοδότησης. Η ΚΑΕ, αυτή τη στιγμή, μοιάζει να βρίσκεται σε πολύ καλύτερη οικονομική κατάσταση από την ΠΑΕ και τον Αθλητικό Όμιλο. Υπάρχει χρόνια σταθερή διοίκηση, η οποία τηρεί τις υποχρεώσεις της. Δεν έχει συνδεθεί, άλλωστε, το όνομα του «Εξάστερου» με οικονομικά προβλήματα.
Δεν ισχύει το ίδιο για τα ερασιτεχνικά σπορ και το ποδοσφαιρικό τμήμα. Η διοίκηση Δημήτρη Γιαννακόπουλου στις αρχές του Ιουνίου κλείνει 1 χρόνο στην προεδρία και είναι λογικό ακόμη να μην έχει μπορέσει να συμμαζέψει απόλυτα το χρέος των περασμένων διοικήσεων. Για το ποδόσφαιρο είναι γνωστές οι εξελίξεις των τελευταίων ετών. Από τη στάση πληρωμών έως την προσπάθεια εξυγίανσης.
Επομένως τη δεδομένη χρονική στιγμή πρόκειται για τα δύο «κομμάτια» του σωματείου που χρειάζονται μεγαλύτερη ενίσχυση και αναζητούν τρόπο να αυξήσουν τα έσοδά τους. Μέσω των χορηγικών προγραμμάτων είναι η μία διέξοδος. Υπάρχει, όμως, συγκεκριμένος τρόπος λειτουργίας αυτών των εμπορικών σχέσεων. Εξασφαλίζουν πρεστίζ, χρηματοδότηση, αλλά όχι άμεση…
Η ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Το ρεπορτάζ του Sportime αναφέρει πως η προσέγγιση ΠΑΕ και Ερασιτέχνη για το 50άρικο στα εισιτήρια διαρκείας είναι υπαρκτό γεγονός, αλλά όχι «κλειδωμένο» και ανακοινώσιμο. Και αυτό γιατί τα 50 ευρώ θεωρούνται ένα ποσό, το οποίο θα εκτοξεύσει την τιμολόγηση όλων των κατηγοριών των καρτών. Ας προορίζεται για ενίσχυση του Αθλητικού Ομίλου. Τέλος πάντων, είναι μία εξέλιξη που θα φανεί τις επόμενες εβδομάδες. Αν θα είναι 50άρικο ή 20άρικο είναι δευτερεύουσας σημασίας.
Η σκέψη, πάντως, για το «καπέλο» στα διαρκείας μόνο τυχαία δεν είναι. Άμεση ρευστότητα είναι η απάντηση. Όποια επιπρόσθετη χρέωση, περί υποχρεωτικής εγγραφής αποφασιστεί, θα φέρει άμεσα το αντίστοιχο αντίτιμο στα ταμεία του Ερασιτέχνη. Από ΠΑΕ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός εννοείται, με το μπάσκετ αυτή τη στιγμή να έχει μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο. Άρα συνοδεύεται από προσδοκώμενο μεγάλο.
ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΜΕ ROBE DI KAPPA
Το διάστημα αυτό εξελίσσεται bazaar στην μπουτίκ της Λεωφόρου, ώστε να πουληθούν είδη της ομάδας που έχουν μείνει στις αποθήκες. Σε τιμές προνομιακές για τον κόσμο, με την κίνηση αυτή να εξασφαλίζει και άμεσα χρήματα για την ΠΑΕ. Σκοπός, επίσης, είναι να μπει ο φίλαθλος στη διαδικασία να συνδεθεί ξανά με αγαπημένα είδη ένδυσης ή αναμνηστικά του συλλόγου εν όψει και της νέας αρχής.
Η Robe di Kappa δεν ανέλαβε μονάχα την παροχή, πλούσιου, αθλητικού υλικού -όπως έχει αποκαλύψει το Sportime- αλλά και την αναδιοργάνωση των μπουτίκ του. Ο Παναθηναϊκός θα επεκτείνει τη δραστηριότητά του, με τη βοήθεια της γνωστής φίρμας, και σε διαδικτυακό επίπεδο. Αν καταφέρει να έχουν αποδοχή άμεση, μετά την παρουσίαση της νέας φανέλας εννοείται μέσα στο καλοκαίρι, τα νέα είδη τότε θα δει και ζεστό χρήμα να μπαίνει στα ταμεία του.
Φυσικά δεν μπορούν να συγκριθούν τα έσοδα από τα εισιτήρια του Ερασιτέχνη, αν ανταποκριθεί μαζικά ο κόσμος, με τα αντίστοιχα από την πώληση των νέων αθλητικών ειδών. Πρόκειται, όμως, για οικονομικούς πυλώνες χρηματοδότησης εν όψει της νέας σεζόν στο ποδόσφαιρο και στα ερασιτεχνικά σπορ. ΠΑΕ και Αθλητικός Όμιλος είναι σε διαδικασία εξυγίανσης και κάθε ευρώ, στη διαδικασία αυτή, είναι πολύτιμο. Αν δεν βάλει πλάτη ο κόσμος επίσης, μια και δεν διαφαίνεται επενδυτής στον ορίζοντα, τότε ποιος θα βάλει;