Ο Παναγιώτης Αρωνιάδης μίλησε για την τηλεοπτική παραγωγή του PAOK TV για το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό.
Ο New Media Director της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, στάθηκε και στην άμεση ανταπόκριση του κόσμου ενώ μίλησε για άγνωστες λεπτομέρειες επί του θέματος.
Αναλυτικά όλα όσα είπε στον Libero FM 107.4:
Για τη σκέψη του PAOK TV και πόσο καιρό δουλεύεται για να εφαρμοστεί:
«Υπάρχει εδώ και δύο χρόνια, ίσως και λίγο παραπάνω. Όταν έπρεπε και πάλι σε μια αντίστοιχη κατάσταση, όταν η ομάδα ήταν ανάμεσα σε τηλεοπτικά συμβόλαια, θέλαμε να είμαστε έτοιμοι για να έχουμε ένα back up plan και μια λύση που θα μπορούσε να αποδειχτεί λύση για την ομάδα. Υπάρχει αυτή η πλατφόρμα που λειτουργούσε τα προηγούμενα χρόνια για τους φίλους του ΠΑΟΚ εκτός Ελλάδας, οπότε υπάρχει και πλέον θα λειτουργήσει και για την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα τσαλιμάκια του Ιβάν (video)
Είναι ένα πρώτο βήμα σε μια καινούργια αγορά, για την οποία κανείς, μέχρι στιγμής, δεν είχε είτε την τεχνογνωσία, είτε το θάρρος και το θράσος να την κυνηγήσει. Ευελπιστούμε ότι θα πάει καλά, το πιστεύουμε, είναι ένα βήμα προς την καινούργια κατεύθυνση και να ανοίξει έναν καινούργιο δρόμο, τον οποίο κανείς μέχρι τώρα δεν υπολόγιζε».
Για τις δικές του σκέψεις για το συγκεκριμένο εγχείρημα ο Αρωνιάδης είπε:
«Είναι ένα μεγάλο στοίχημα και νομίζω για όλους μας, όχι μόνο για τον ΠΑΟΚ. Αν το δούμε σφαιρικά, είναι ένα βήμα προς μία κατεύθυνση την οποία μελλοντικά, είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσουν και άλλες ομάδες, για να ελέγχουν οι ίδιες τα δικαιώματά τους, τη μοίρα τους, τα τηλεοπτικά τους, τα έσοδα τους, χωρίς να εξαρτώνται από οποιονδήποτε και να περιμένουν για ένα συμβόλαιο, αν αυτός δεν τους καλύπτει οικονομικά. Προφανώς και επειδή είναι κάτι καινούργιο, που ξενίζει τον οποιονδήποτε και μπορεί να προκύψει το οτιδήποτε, επειδή μιλάμε για τεχνολογία, δεν έχουμε γίνει από τη μία μέρα στην άλλη ούτε Youtube, ούτε Netflix, ούτε κάποιος κολοσσός στο συγκεκριμένο κομμάτι, αλλά το δουλεύουμε. Ξέρουμε τι μπορεί να μη λειτουργήσει. Ήδη προχωράμε στο επόμενο βήμα και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι και ακόμα πιο σωστοί, όσο περνάει ο καιρός. Προσπαθούμε να κάνουμε κάθε φορά, ένα βήμα. Αυτό είναι το πρώτο και θεωρώ ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα».
Για το θέμα της απόδοσης του διαδικτύου εντός Ελλάδας:
«Αν μιλάμε για κάποια περιοχή που δεν υπάρχει καθόλου σήμα, είτε για WiFi, είτε για δίκτυο τηλεφωνίας, σαφώς έχει πρόβλημα σε οποιαδήποτε εφαρμογή, ακόμα και στο Youtube. Με τις ταχύτητες όμως που υπάρχουν ούτως ή άλλως στην Ελλάδα, η δουλειά γίνεται κανονικά. Με μια γραμμή VDSL, που έχουν οι περισσότεροι πλέον στο σπίτι τους, μπορείς να το δεις άνετα, χωρίς να έχεις πρόβλημα».
Για τους τρόπους πληρωμής ο Αρωνιάδης τόνισε:
«Είναι πάρα πολύ απλό. Όταν μπαίνεις ως καινούργιος χρήστης, πρέπει να κάνεις μια εγγραφή, βάζοντας τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία σου. Ονοματεπώνυμο, mail, κωδικό και password. Μόλις κάνεις την εγγραφή, ανοίγει η επιλογή να πληρώσεις το pay per view που το κάνεις με την κάρτα σου, είτε αυτή είναι προπληρωμένη, είτε χρεωστική, είτε πιστωτική είτε μέσω Paypal. Δέχεται όλες τις κάρτες».
Για το αν θα υπάρξει συνέχεια:
«Είναι ένα πρώτο βήμα. Προφανώς και δε θα είναι το τελευταίο. Τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με τη γενικότερη στρατηγική και πολιτική του συλλόγου. Η παραγωγή, είναι κανονική τηλεοπτική παραγωγή, με οκτώ HD κάμερες και μία super slow motion, με κανονικό pre και post game, με συνεντεύξεις των ποδοσφαιριστών πριν και μετά το παιχνίδι, αλλά και της αντίπαλης ομάδας. Είναι μια κανονική τηλεοπτική παραγωγή. Το ότι μεταδίδεται μέσω διαδικτύου δεν έχει να κάνει με την ποιότητα της παραγωγής. Είναι σαν να βλέπεις ένα παιχνίδι είτε για τη Σούπερ Λιγκ, είτε για το Γιουρόπα Λιγκ, είτε για το Τσάμπιονς Λιγκ. Το μόνο που αυξομειώνεται είναι ο αριθμός των καμερών. Επίσης έχουμε φροντίσει να είναι στα στάνταρ που ισχύουν και για ευρωπαϊκό παιχνίδι».
Για την άμεση ανταπόκριση του κόσμου ο Αρωνιάδης είπε:
«Έχει πολύ μεγάλη αποδοχή και όλοι το αντιμετωπίζουν ως μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση, μελλοντικά. Αυτό είναι και το δικό μας το σκεπτικό και χαιρόμαστε πάρα πολύ που ο κόσμος το βλέπει με τον ίδιο τρόπο και δείχνει να αγκαλιάζει αυτήν την προσπάθεια. Είναι κάτι καινούργιο, δεν είναι κάτι εύκολο, δεν είναι κάτι που ο κόσμος είναι συνηθισμένος. Κάθε αρχή και δύσκολη, είμαστε εδώ για να την αντιμετωπίσουμε. Υπάρχει από σήμερα και θα υπάρχει μέχρι την Κυριακή, τηλεφωνικό κέντρο για να μπορεί να απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία και να μπορεί να βοηθήσει να ολοκληρωθεί την πληρωμή.
Κάθε εγγραφή είναι ουσιαστικά ο αποκωδικοποιητής. Ο καθένας με τον κωδικό του, βλέπει στην οθόνη που εκείνος θα επιλέξει το παιχνίδι. Αν θέλει να αλλάξει να αλλάξει συσκευή, φυσικά και μπορεί, απλά πρέπει να αποσυνδεθεί και με να μπει με το λογαριασμό του για να δει στην καινούργια συσκευή που θα επιλέξει. Θέλουμε και τη βοήθεια του κόσμο, για να αντιμετωπίσουμε την πειρατεία. Είμαστε σε συνεργασία με εταιρεία για αυτήν τη δουλειά, αλλά θέλουμε και τη βοήθεια του κόσμου».
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Aκολουθήστε το Sportime στο Instagram