Σήμερα ξεκίνησε ηλεκτρονικά η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας του ΠΑΟΚ για τη σεζόν 2019-2020 σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση για το σύλλογο μετά την κατάκτηση του πρώτου νταμπλ της ιστορίας του…
Οι συγκεκριμένες συνθήκες δημιουργούν ιδανικές προϋποθέσεις ώστε ο Δικέφαλος να σπάσει το ρεκόρ διάθεσης, που έχει σημειωθεί επί προεδρίας Ζαγοράκη, «σπάζοντας» το φράγμα των 21.100 καρτών που είχε δώσει το καλοκαίρι του 2009.
Φέτος, τα δεδομένα είναι πιο ευνοϊκά αφού η ομάδα προέρχεται από την κορυφαία αγωνιστική περίοδο από τη μέρα ίδρυσής της ενώ και οι πιθανότητες εισόδου στους ομίλους του Champions League είναι αυξημένες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη φορά.
Το όριο στην τρέχουσα διάθεση εισιτηρίων διαρκείας έχει μπει στα 22.000, αριθμός που είναι πολύ πιθανό να καταγραφεί στις αρχές Αυγούστου όταν και θα ολοκληρωθεί η διαδικασία. Μπορεί φέτος οι συνθήκες να είναι ιδανικές όμως δεν ήταν πάντα έτσι για τον κόσμο του ΠΑΟΚ.
Πολλά χρόνια οι φίλοι των νταμπλούχων έπαιρναν διαρκείας για να στηρίξουν την ΠΑΕ όμως πλέον το ζητούμενο είναι άλλο. Τώρα τα δεδομένα άλλαξαν και ο κόσμος θα αγοράσει διαρκείας προκειμένου να έχει εξασφαλισμένη τη θέση του στα μεγάλα ματς, που έρχονται και φυσικά λόγω του ενθουσιασμού, που επικρατεί μετά το νταμπλ.
«Σεφτέ» με Ζαγοράκη
Τη σεζόν 2008-2009 έγινε η αρχή στις υψηλές πτήσεις διαρκείας όταν ο ΠΑΟΚ έδωσε 19.151 κάρτες στον κόσμο του. Πάμπλο Γκαρσία, Μουσλίμοβιτς και Κοντρέρας φόρεσαν τότε την ασπρόμαυρη φανέλα και άλλαξαν επίπεδο τον Δικέφαλο και σε συνδυασμό με το πλάνο του Θοδωρή Ζαγοράκη εκτόξευσαν το ενδιαφέρον των ΠΑΟΚτσήδων.
Sold out
Την επόμενη σεζόν σημειώθηκε το απόλυτο ρεκόρ. Οι φίλοι των «ασπρόμαυρων» έκαναν sold out στα διαρκείας (21.100) και η Τούμπα των 28.703 καθισμάτων είχε 73% πληρότητα μόνο από διαρκείας. Οι κάτοχοι μιας μόνιμης θέσης στο γήπεδο είδαν την ομάδα τους να πρωταγωνιστεί στην κούρσα του πρωταθλήματος και να τερματίζει πρώτη στα πλέι οφ.
Το καλοκαίρι του έπους
Η τριετία της «τρέλας» ολοκληρώθηκε την επόμενη αγωνιστική περίοδο με τον ΠΑΟΚ να διαθέτει 19.203 διαρκείας, αριθμός που είναι ο τρίτος μεγαλύτερος στην ιστορία του συλλόγου. Εκείνο το καλοκαίρι ο Δικέφαλος αποκλείστηκε με δύο ισοπαλίες απ’ τον Άγιαξ και πήρε την πρόκριση-έπος στην Κωνσταντινούπολη επί της Φενέρ.
Πέρσι αποζημιώθηκαν, φέτος «διψούν»
Πέρσι ο ΠΑΟΚ κινήθηκε σε πολύ υψηλά στάνταρ στα εισιτήρια διαρκείας του. Η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ, θέλοντας να αποζημιώσει τους οπαδούς της , για το γεγονός πως την σεζόν 2017-18, η Τούμπα, έμεινε «κλειστή» για εννιά παιχνίδια είχε τις χαμηλότερες τιμές στα εισιτήρια διαρκείας σε σχέση με τους άλλους «μεγάλους» του πρωταθλήματος.
Η διάθεση έφτασε στις 20.122 κάρτες και οι φίλοι του ΠΑΟΚ πήραν… πίσω τα λεφτά τους, βλέποντας την ομάδα τους να κατακτάει το νταμπλ για πρώτη φορά στην ιστορία της. Μάλιστα, σε αρκετά παιχνίδια έγινε sold out ενώ ενδεικτικό της κατάστασης που επικράτησε είναι το γεγονός πως στο ματς φιέστα με τον Λεβαδειακό η Τούμπα είχε πάνω από 30.000 κόσμο με πολλούς φίλους του Δικεφάλου να μην βρίσκουν εισιτήριο και να μένουν απ’ έξω.
Φέτος, σημαντικό ρόλο παίζει η αλλαγή στην διεξαγωγή του πρωταθλήματος αφού η είσοδος των πλέι οφ σημαίνει περισσότερα εντός έδρας παιχνίδια, αλλά και περισσότερα ντέρμπι (πχ σίγουρα θα παίξουν στην Τούμπα δύο φορές ο ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό, δύο φορές με την ΑΕΚ, δύο φορές με τον Άρη κλπ).
Κάντε Follow το Sportime στο Instagram και Like στη σελίδα του Sportime στο Facebook.