ΠΑΟΚ

ΠΑΟΚ: Χιλιάδες άνθρωποι στην μπουτίκ!

Το τμήμα μάρκετινγκ του Δικεφάλου σπάει κάθε ρεκόρ
ΠΑΟΚ: Χιλιάδες άνθρωποι στην μπουτίκ!

Ο ενθουσιασμός για το πρωτάθλημα είναι μεγάλος στις τάξεις των φιλάθλων και οι δύο μπουτίκ του ΠΑΟΚ έχουν πάρει «φωτιά».

Οι πωλήσεις φέτος σε όλη την διάρκεια είναι ανεβασμένες αλλά τις τελευταίες ημέρες και μετά την μαθηματική κατάκτηση του τίτλου γίνεται πραγματικά ένας χαμός στα καταστήματα του Δικεφάλου. Μόνο στην μπουτίκ του γηπέδου της Τούμπας πέρασαν μέσα στο Σαββατοκύριακο που μας πέρασε πάνω από 30.000 άτομα, ένα εκπληκτικό νούμερο για τα δεδομένα του ελληνικού ποδοσφαίρου και του ΠΑΟΚ.

Καθημερινά στα ταμεία των μπουτίκ έχει ουρές με δεκάδες ανθρώπους που αγοράζουν προϊόντα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και αυτό φαίνεται πως θα συνεχίσει για πολύ καιρό ακόμη καθώς η ευφορία στις τάξεις των φίλων του Δικεφάλου είναι μεγάλη.

Το τμήμα μάρκετινγκ της ΠΑΕ προετοιμάστηκε για αυτές τις ημέρες πολύ καιρό και τα προϊόντα για τον πρώτο τίτλο ύστερα από 34 χρόνια έχουν την τιμητική τους. Πάνω από 3.000 μπλουζάκια με το τύπωμα «Champion 2019»έχουν ήδη πωληθεί και καθημερινά οι παραγγελίες μέσω διαδικτύου αλλά και οι αγορές από τα καταστήματα είναι πολλές.

Ρεκόρ πωλήσεων έχουν κάνει και οι πωλήσεις φανέλας αφού τόσες όσες φέτος δεν έχουν δοθεί ποτέ ξανά. Πρώτη σε προτίμηση φανέλα είναι η κλασική ασπρόμαυρη ριγέ της Macron και δεύτερη η «specialedition» με το παλιό σήματα του ΠΑΟΚ στο στήθος. Οι πωλήσεις των φανελών φέτος ξεπέρασαν το ρεκόρ που κρατούσε επτά χρόνια και συγκεκριμένα από το 2012.

Η πιο δημοφιλής φανέλα

Ο Πορτογάλος είναι ο πιο δημοφιλής ποδοσφαιριστής του Δικέφαλου και οι φίλαθλοι της ομάδας αγοράζουν συνέχεια φανέλες με το δικό του όνομα. Η φανέλα του Βιεϊρίνια έχει κάνει φέτος, τόσες πουλήσεις όσες όλοι οι άλλοι μαζί και ετοιμάζεται να σπάσει το ρεκόρ ενός άλλου ινδάλματος των ΠΑΟΚτσηδων, του Πάμπλο Γκαρσία.

Τον προηγούμενο καιρό και μέχρι να φύγει απο την ομάδα, αρκετές φανέλες «έφευγαν» και με το όνομα του Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς. Ωστόσο αυτό που γίνεται με τον νυν αρχηγό του ΠΑΟΚ και ειδικά τις τελευταίες ημέρες είναι κάτι το ανεπανάληπτο. Δεύτερη σε πωλήσεις φανέλα είναι αυτή του Αλέξανδρου Πασχαλάκη και Τρίτη του Δημήτρη Πέλκα.

Οι λαμπάδες και το σκουφί του Λουτσέσκου

Το τμήμα μάρκετινγκ του ΠΑΟΚ πρωτοπορεί και έχει ξεφύγει από τα ελληνικά δεδομένα. Στην μπουτίκ του Δικεφάλου μπορείς να βρεις από bluetooth μέχρι πασχαλινές λαμπάδες, οι οποίες, μάλιστα, έχουν φύγει κατά χιλιάδες τη φετινή σεζόν.

PAOK Football

dav

Εκεί, όμως που το τμήμα μάρκετινγκ των πρωταθλητών έδειξε το πόσο μπροστά βρίσκεται ήταν στο σκουφί του Λουτσέσκου. Η ενδυματολογική επιλογή του Ρουμάνου έγινε σύνθημα στα χείλη των οπαδών της ομάδας και περίπου 2.000 σκουφάκια που τέθηκαν προς πώληση στην μπουτίκ του ΠΑΟΚ έγιναν… καπνός.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «ΠΑΟΚ: Χιλιάδες άνθρωποι στην μπουτίκ!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Τοσκίτσης

Ο Νίκος Τοσκίτσης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 12/8/1980. Πρώτος του σταθμός ήταν στα 18 του τα "ΣΠΟΡ του Βορρά". Έχει εργαστεί σχεδόν σε όλες τις αθλητικές εφημερίδες της πόλης ενώ έχει δουλέψει μεταξύ άλλων στο ΑΠΕ, την sportday, της Πράσινη, το sport42 και στο sdna. Με το ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ ασχολείται από το 2006. Ήταν ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας inpaok. Παραμένει εξωτερικός συνεργάτης της γερμανικής εφημερίδας Bild.